Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen som kan si meg hvor jeg finner bra styling til volvo 240

wounderlars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Å style en volvo er som å sminke en gris...

Hahaha, nå fikk jeg meg en god latter :thumbup:

Men over til noe mye mer alvorlig... Hadde en 240 med 18" hvite compmotive felger på EU kontroll for noen mnd siden. De hadde feil innpress så jeg ga 2`er feil. Det pluss at bakfjærene datt ut når jeg løfta den opp. Eieren var så sur at han gikk/klatra over bilen når han skulle hente den. hahaha....

Kjøp noe som passer....

Lenke til kommentar

En lite frekk vinge på bakluka,senka,am.front,sota ruter og feite felger er nok til å få en 240 til å bli tøff.Gjør du for mye,blir det verre en orginal,kjedelig.Eiker motorshop har nok endel og.Får bla. spoiler forran med innfelt tåkelys,slik som 740'en har.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
En lite frekk vinge på bakluka,senka,am.front,sota ruter og feite felger er nok til å få en 240 til å bli tøff.Gjør du for mye,blir det verre en orginal,kjedelig.Eiker motorshop har nok endel og.Får bla. spoiler forran med innfelt tåkelys,slik som 740'en har.

Som om ikke en 240 er harry nok som det er fra før, så skal du sote rutene i tillegg?? Huff..

Lenke til kommentar

Smaken er som baken vet di...for min del synest jeg såkallte sportsbiler av merket toyota,nissan og bmw er harry.Er ikke kult med billån større enn huslånet til foreldrene dine når du nettop har fått lappen.Ødelegges med rånekjøring og hobbymekk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...