wounderlars Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Noen som kan si meg hvor jeg finner bra styling til volvo 240??? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Bra styling til 240 finnes ikke. Kun passe senk og 18" hvite compmotive felger Lenke til kommentar
wounderlars Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 hja skal ha skirt på den men er fin med hvite felger, bilen er blå så da passer det sikkert Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Bra styling til 240 finnes ikke.Kun passe senk og 18" hvite compmotive felger josh, fins bra 240 styling, den blir ihvertfall litt bedre med den stylingen Bross stylingen er ikke så værst, tror det er det den heter ..... hmm Lenke til kommentar
wounderlars Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 OK, skal skjekke takk for svar Lenke til kommentar
o0 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 ikke style en 240, vær så snill Lenke til kommentar
Boogeyman Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Å style en volvo er som å sminke en gris... Uansett: www.hallsjostyling.com www.bcb.no Lenke til kommentar
illest Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Bruk penga på drivverk eller motor i stedet..det er den beste stylinga du kan gjøre på en gammel Volvo. Lenke til kommentar
wounderlars Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Bruk penga på drivverk eller motor i stedet..det er den beste stylinga du kan gjøre på en gammel Volvo. har grei motor,skal bare ha senk og 18" compomotive motorsport felger tenker jeg.... Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Å style en volvo er som å sminke en gris... Hahaha, nå fikk jeg meg en god latter Men over til noe mye mer alvorlig... Hadde en 240 med 18" hvite compmotive felger på EU kontroll for noen mnd siden. De hadde feil innpress så jeg ga 2`er feil. Det pluss at bakfjærene datt ut når jeg løfta den opp. Eieren var så sur at han gikk/klatra over bilen når han skulle hente den. hahaha.... Kjøp noe som passer.... Lenke til kommentar
Dibben Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 En lite frekk vinge på bakluka,senka,am.front,sota ruter og feite felger er nok til å få en 240 til å bli tøff.Gjør du for mye,blir det verre en orginal,kjedelig.Eiker motorshop har nok endel og.Får bla. spoiler forran med innfelt tåkelys,slik som 740'en har. Lenke til kommentar
illest Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 En lite frekk vinge på bakluka,senka,am.front,sota ruter og feite felger er nok til å få en 240 til å bli tøff.Gjør du for mye,blir det verre en orginal,kjedelig.Eiker motorshop har nok endel og.Får bla. spoiler forran med innfelt tåkelys,slik som 740'en har. Som om ikke en 240 er harry nok som det er fra før, så skal du sote rutene i tillegg?? Huff.. Lenke til kommentar
Dibben Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Smaken er som baken vet di...for min del synest jeg såkallte sportsbiler av merket toyota,nissan og bmw er harry.Er ikke kult med billån større enn huslånet til foreldrene dine når du nettop har fått lappen.Ødelegges med rånekjøring og hobbymekk... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Der sier du noe. Ingen Volvo noensinne har blitt ødelagt av rånekjøring og hobbymekk. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 volvo grei bil det sikkert, men intet er styggere en stylet volvo og "gærninger" i bilen som liker å gasse på når det er fjortiss jenter rundt dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå