Fredrik888 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Henta min nye Samsung Syncmaster 226CW 22 tommer på posten idag men den funker ikke når jeg skal spille bf2... Når den er på vei inn i bf2 bare quiter den og går tilbake til windows som om ingenting har skjedd. Har installert drivere og kjører som administrator.. Har testa med COD4, Crysis og en annen skjerm og da funka det helt fint. Har Vista Home Basic 32bit hvis det kan ha noe å si.. På forhånd takk for svar! Endret 31. desember 2007 av fredrik_asen88 Lenke til kommentar
Pep Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Dette antar jeg må ha med spillet å gjøre, og ikke skjermen din. Kanskje gamle innstillinger henger igjen i BF2 konfigen? Feks kan det være for høy hz, eller willy oppløsning. Forsøk reinstallere spillet du. Eller nullstill konfig om du fikser det. Endret 31. desember 2007 av Pep Lenke til kommentar
Fredrik888 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 var nok hz'en som var for høy ja.. hadde den på 85 med den gamle crt'en min:P satt den ned nå og da funka det.. takk for hjelpen;) til mod:denne tråden kan bare slettes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå