Phantomwar Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Heisann ! Var for en ukes tid siden i NYC og kjøpte RockBand og Time Crises 4 til PS3. Begge var veldig bra men jeg irriterte meg grønn på at jeg ikke kunne kjøpe en ekstra gitar til Rockband eller en ekstra lyspistol til Time Crises 4 uten at jeg måtte kjøpe en helt ny Spillpakke. Hvorfor kan ikke spillprodusenter selge tilleggsutstyr med en gang ??? Lenke til kommentar
prz Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Heisann ! Var for en ukes tid siden i NYC og kjøpte RockBand og Time Crises 4 til PS3. Begge var veldig bra men jeg irriterte meg grønn på at jeg ikke kunne kjøpe en ekstra gitar til Rockband eller en ekstra lyspistol til Time Crises 4 uten at jeg måtte kjøpe en helt ny Spillpakke. Hvorfor kan ikke spillprodusenter selge tilleggsutstyr med en gang ??? Veldig godt spørsmål. Jeg har ikke noe svar på det, men det kommer vel sansynligvis etterhvert? Lenke til kommentar
Phantomwar Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Heisann ! Var for en ukes tid siden i NYC og kjøpte RockBand og Time Crises 4 til PS3. Begge var veldig bra men jeg irriterte meg grønn på at jeg ikke kunne kjøpe en ekstra gitar til Rockband eller en ekstra lyspistol til Time Crises 4 uten at jeg måtte kjøpe en helt ny Spillpakke. Hvorfor kan ikke spillprodusenter selge tilleggsutstyr med en gang ??? Veldig godt spørsmål. Jeg har ikke noe svar på det, men det kommer vel sansynligvis etterhvert? Det jeg også finner litt merkelig er at Activision nekter Harmonix å slippe patchen de har klar til PS3 for å bruke GH3 gitaren som ekstra gitar til Rockband, men denne støtten tillater de til Xbox 360 versjonen av Rockband. Favoriserer Activision Xbox 360 når det gjelder støtte for tilleggsutstyr til spill ? http://www.rockband.com/forums/showthread.php?t=15440 Endret 31. desember 2007 av Phantomwar Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Sikkert fordi de ikke har klart å produsere nok lyspistoler, gitar også videre. Og derfor prioriterer å putte disse i bundlene only, for så å selge dem seperat senere. Dumt? Tja.. hadde dem f.eks. utsatt spillet for så å komme med en pressemelding som forklarte at utsettelsen er grunnet at de må produsere flere gitar og lyspistoler for å selge seperat før at de kan lansere spillet, så hadde folk klaget på grunn av det. Sorry if you do, sorry if you don't er det vel noe som heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå