Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg får ikke lyd på for eksempel videoer i Firefox. Sider som youtube osv.. Freebird... Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvilken versjon av Flashplayer har du? Hvilken distro og skrivebordsmiljø? Antageligvis er det en av to muligheter: - Gammel Flashplayer (versjon 7 eller lavere) - At ALSA ikke fungerer på desktopen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kjører linux mint (gnome) og har nyeste flashplayer. Men det ser ut til at jeg får lyd nå, bare ikke på flere ting av gangen. Må lukke XMMS for å få lyd i firefox. Freebird!... Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg vet ikke om det har noe å si, men XMMS er satt opp til å bruke OSS og ikke ALSA. Prøv å sett XMMS til å bruke ALSA. Hvis ikke det fungerer, kan du prøve å se i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9509234 Lenke til kommentar
vasp Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 velg alsa som lyd output i xmms, så skulle problemet være løst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ok!..Takk for hjelpen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå