1915 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 er denne filmen bra ? http://www.imdb.com/title/tt0475228/ Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 den er rated til 5.2 da.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 "Lance Henriksen" Ehhh, er nok ikke noe kvalitets stempel det der. Jeg digget han i Aliens som Bishop, og serien Millenium, men etter det er alt tragisk. Ville nok styrt unna, men nå er jo film svært "subjektivt", er mulig du vil like den. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det kan jo være du liker den da, den har 5.2 på imdb for øyeblikket, altså middels, så jeg vil heller sett en annen film enn den. Alt er jo subjektivt når det kommer til hva en synes om film da. Men for all del, den kan jo være bra. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Som alle andre har sagt, så er den rated til 5,2. Om du vil like den eller ikke, kommer helt ann på hvilke filmer du liker. Luke Goss spiller veldig bra i Blade 2. Fant ikke en eneste norsk anmeldelse av denne filmen, men denne http://www.tbmr.co.uk/2007/12/20/bone-dry-review/ kan du jo lese om du vil vite mer. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 har du sett den nå eller? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Min personlige filmsmak er som oftest ganske lik user-ratingen på imdb, så jeg ville nok ikke sett denne filmen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 149 stemmer er kanskje et litt dårlig grunnlag folkens? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Er du nysgjerrig på en film, se den. Like greit å bruke tiden du bruker på å lete etter meninger her, på å faktisk se filmen og gjøre opp en mening selv, så kan du si hva du syntes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå