papo1 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hei. Skal spille mot en venn på cod4 alene, 1vs1. Men ingen av oss finner hverandre i selve spillet. Har sjekket nettverksinnstillingene og alt er som det skal.. tips??? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det er jo masse problemer med LIVE for tiden. Kan jo være det skyldes det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvordan da? Private Match eller Cage Match? Hvis det er privatematch så bare inviterer du han via knappen. Hvis det er Cage Match så bare prøver du å komme inn slik at du hoster og er alene der, så inviterer du vennen din. Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 er nok pga av at det er problemer med LIVE. Jeg var hos en kompis igår og tok recover gamertag, og nå får jeg den ikke igjen på 360en min.... Xbox LIVE signup unavailable dritt! Lenke til kommentar
papo1 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Når jeg skal legge til gamertag så får jeg beskjed om at vennelisten min er full, hva betyr det?? Hvordan fjerner jeg eventuelle venner? Fikk forresten til å spille mot kompisen min. Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Når jeg skal legge til gamertag så får jeg beskjed om at vennelisten min er full, hva betyr det?? Hvordan fjerner jeg eventuelle venner?Fikk forresten til å spille mot kompisen min. Det betyr at den er full ! . Du har maks med venner (altså 100 ) .. Du kan fjerne venner med å gå inn på gamertagen til dem du vil ha bort og trykke på remove friend Endret 31. desember 2007 av Acolypse Lenke til kommentar
papo1 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Går det ikke at f.eks. jeg og en kompis spiller på lag mot boter eller gjør missions ilag? Og hvorfor får jeg ikke velge hvilket map jeg vil spille live når jeg trykker "find mathces"? kommer inn i et helt tilfeldig spill. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Går det ikke at f.eks. jeg og en kompis spiller på lag mot boter eller gjør missions ilag? Og hvorfor får jeg ikke velge hvilket map jeg vil spille live når jeg trykker "find mathces"? kommer inn i et helt tilfeldig spill. Det går ikke ann å spille mot bots annet enn i singleplayer. Og at det kommer tilfeldig map er bare slik det fungerer - som er bra. Lenke til kommentar
papo1 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Ganske teit det egentlig. da kan jo ikke jeg og vennene mine joine f.eks. samme match! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ganske teit det egentlig. da kan jo ikke jeg og vennene mine joine f.eks. samme match! Er jo bare å invitere han til lobbyen din før du leter etter games. Da joiner dere samme match og kommer på samme lag. Lenke til kommentar
papo1 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Takk for hjelpen! Er ny i dette her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå