Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jenta gjøre i sengen?

Gjest girly

Anbefalte innlegg

Eneste gutter flest krever/vil er at jenta gir like mye som hun får.

Føler du at du har vært litt ekstra passiv de siste gangene, så gi han en overraskelses blowjob på morgenen ellernoe slikt.

Det at du støter imot selv er også bra som noen har sakt før.

Klå litt på fyren din mens han holder på, lek litt med deg selv osv. også. Er ikke alltid det er lett å komme til klitoris i enkelte stillinger, så hvis du leker litt der mens dere holder på så gjør det ingenting, det er bare pirrende. Alle gutter liker at jenta koser seg, og hvis du kommer noenganger iløpet av akten så føler vi oss mer "mann" også.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var en veldig interessant post, er mange forskellige oppfatninger her.

Det alle er enige om er at du ikke virker som noen passiv jente, virker som om du er veldig aktiv.

Jeg har fått med meg at typen liker at jeg er med på å møte bevegelsene hans, og at jeg er litt "akrobatisk", det at du lar han flytte rundt på beina dine slik at han kommer lengre inn.

Men virker som om du har ett flott sexliv med typen, keep it going girl !

Lenke til kommentar

Hva i ville helvete?

Slikking og leking av anus..

Om jeg hadde hatt sex og jenten hadde nærmet seg anus enten med tunge, finger, dildo, pære eller hva faen dem kan finne på, hadde jeg fått en refleks hvor jeg hadde sparka til henne i tryne.

Jeg er ALT for homofob til noe slikt.

Anus er et sted hvor ting skal komme ut, ikke inn!

Endret av ThaDuckMan
Lenke til kommentar
Hva i ville helvete?

Slikking og leking av anus..

Om jeg hadde hatt sex og jenten hadde nærmet seg anus enten med tunge, finger, dildo, pære eller hva faen dem kan finne på, hadde jeg fått en refleks hvor jeg hadde sparka til henne i tryne.

Jeg er ALT for homofob til noe slikt.

Anus er et sted hvor ting skal komme ut, ikke inn!

Har du noen gang hatt sex?

Analsex har da ikke bare med homofili å gjøre!!

Lenke til kommentar
Dette var en veldig interessant post, er mange forskellige oppfatninger her.

Det alle er enige om er at du ikke virker som noen passiv..........................................

Nåja... vet ikke om den er veldig interresant... men så passe liksom. Flytte litt rundt på beina virker ikke som noen dum ide i alle fall :D Jeg mener nå at hjernen er det største seksuelle organet man har.. og der er det mye som er verdt å utforske, det er viktig å gjøre det spennende tror jeg og det klarer man fint med en attitude og i ett felles "leke sted" i hode som man har over skuldrene.... man kan flørte og pirre hverandre foruten om opp i analen som mange her synes er deilig, høres det ut som. Drit i det og sett in styrkene der det teller og pirr hverandre før dere hopper til sengs. Begynn å flørt med han helt fra morgenen av og vis han at du har lyst på han....lokke lokke... men ikke gi han noe før kvelden.... og kan han noen triks på deg også, så tror jeg det med aktiviteten kommer helt av seg selv når dere kommer frem til sengen, om dere i det hele tatt kommer så langt som frem til en seng.... Da tror jeg sikkert du blir fornøyd også, og er du fornøyd så er han også fornøyd. For det handler like mye om å ta i mot som å gi og andre veien rundt. Uansett pass på så dere blir skikelig kåte på hverande, alt annet blir bare sex uten mening eller krutt :)

Endret av Cri
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...