Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jenta gjøre i sengen?

Gjest girly

Anbefalte innlegg

Nå er ikke jeg så ekstremt erfaren i sengen, men jeg er veldig usikker på hva jenter egentlig kan gjøre når man har sex. Det er veldig enkelt å bare være passiv så lenge man ligger nederst. Jeg bruker også å ri typen, noe som gjør at jeg kan være hakket mer aktiv, men det går gjerne litt sakte, og han liker litt tempo og ender da ofte med å ta over. Jeg har lest i andre tråder for å prøve å finne tips, blant annet den om hvordan få et bedre sexliv, men kan ikke si det hjalp så mye. Så hva kan jeg gjøre for å bli mer aktiv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo f.eks. prøve å ta initiativet til stillingsskifte. Da mener jeg litt mer eksperimentelle ting. Du kan jo også "utforske" ham, med å finne sensitive plasser på ham som han liker å bli tatt på. Hvis du kjærtegner ham under samleie kan dette være ekstra godt, på samme måte som om han gjør det på deg.

Bare si ifra til ham at du vil prøve noe nytt!

Lenke til kommentar

Under en akt bruker vi å variere med opp til 5 ulike stillinger, og sammenlagt vil jeg tro vi har prøvd minst 15 forskjellige. Vi liker å prøve nye metoder - og steder. Jeg kjærtegner han som oftest, og han tenner særlig på å se at jeg har det godt. Er jeg egentlig ikke så passiv som jeg skal ha det til da? Jeg bare skjønner ikke hvor aktiv man egentlig kan være, særlig når jeg leser i ulike tråder hvordan noen gutter klager på at jenta bare ligger der.

Lenke til kommentar

Om han tenner på at du har det godt, så kan du jo prøve og "holde på selv" mens han ser på. Jeg vet ikke om det var slike tips du var ute etter, men men.

Eller så kan du jo lenke han fast med håndjern og tease han til han ikke takler mer. Strippe, ta på deg selv, ta litt på han osv osv.

Les Kama-Sutra. Der er det mye gull :p

Lenke til kommentar

Du kan jo for eksempel møte han litt når han driver å støter. Når du jobber litt også så hjelper det veldig på.

Det å dra han mot deg når dere kjører misjonæren er også en fin ting. Prøv deg litt frem, men det å være litt aktiv med møting og bevegelse selv når du ligger på rygg er veldig bra og gjør at begge får følelsen av å gjøre noe godt og at ikke bare en gjør jobben. Det som gjør at det å ligge stille gjør det så kjedelig er jo også at det virker som hun kanskje ikke liker det. Jobber du mot det så virker det også som du liker det og vil ha det mer, dermed blir det mer opphissende og det føles bedre.

Lenke til kommentar

Gjør motbevegelser som nevnt, forsøk å trekk ihop skjedemuskulaturen din (faktisk veldig behagelig når damene får "dreisen" på dette, beveg deg opp og ned...

Ikke for å være ekkel, men hadde madammen ligget dønn i ro når vi har sex, så kunne jeg omtrent ha skjært meg ett hull i en madrass og kjørt på... Det hadde vært omtrent like givende. (jeg har hatt sex med jenter som har forventet at de skulle ligge dønn i ro når man har sex.. Det er kjedelig)

Lenke til kommentar

Nå kan man da gjøre mye med anus, uten at man trenger å slikke da. Men nok om det. :)

Synes da ikke at du virket så passiv. Tror nok de jente folk hinter til at er passive, er de som bare ligger der. Og nesten krever at du skal gi, men ikke få noe tilbake. Og slik jeg oppfattet det du skrev, så er du absolutt ikke den typen.

mrbjoern :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_ts_*

Takk, jeg skal prøve noen av tingene dere har foreslått. Godt å få bekreftet at jeg ikke er så ekstremt passiv som jeg selv trodde ;)

Anus tror jeg nok vi kommer til å holde oss unna.

Lenke til kommentar
Fordi bakteriene fra anus er potensielt dødelige?

Den generelle lekeplassen er da nærme nok til at om dette hadde vært en reell fare så hadde sex vært ekstremt farlig uansett. Dessuten er vi i 2008 og hygiene er allemannsaktivitet(nesten).

Dessuten er bakterier sjeldent et tema dersom gutter ønsker å prøver analsex på dama si. Merkelig dobbeltmoralisme synes eg :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...