r2d290 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 hallo... Jeg lurer på om dere vet om et forum på internett som er brukt over hele verden, der man kan spørre om ting relatert spessielt til programmering. Jeg spør ikke fordi jeg synes diskusjon.no er dårlig eller no, men det er en viss begrensning på kunskapen av og til. Det hender av og til at jeg spør om ting, og ikke får svar... noen forslag? Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Etter å ha sett igjennom innleggene du har skrevet kunne jeg ikke finne noen i programmeringsdelen som ikke har blitt besvart. Uansett så får de fleste svar her, bare man skriver gode nok spørsmål. Enkelt eksempel er at i dette innlegget har du ikke engang skrevet om hvilket programmeringsspråk/platform du ønsker forumer til... Ellers: prøv her Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 snakker egentlig om de innleggene som thnord (eller thnords) har skrevet... er faren min som er litt missfornøyd :/ Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg finner EN tråd av denne personen, og det er denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=883221&hl= Som omhandler emacs, og har ingenting med programmering å gjøre... Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Han har jo kun spurt 1 spørsmål. Og det er i "programvare" forumet. Programvare er ikke det samme som programmering.... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) hmm... kanskje poengene mine blei litt halvveis borte... var bare det at pappa lurte på om det finnes noen større forum, og da prøvde jeg bare å komme opp med noen grunner til det... Selv skal jeg hvertfall si at jeg generelt er veldig fornøyd med forumet... edit: problemet var vel forresten at jeg ikke helt vet hva emacs er, og skrev kanskje litt feil om bakgrunnen for det, men han var hvertfall litt "missfornøyd" med at han ikke har fått noen svar på spørsmålet sitt... Endret 31. desember 2007 av r2d290 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 emacs er et tekstredigeringsprogram, søk på det i wikipedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå