Gå til innhold

alternativ (engelsk) plass for å spørre om programering

Anbefalte innlegg

hallo... Jeg lurer på om dere vet om et forum på internett som er brukt over hele verden, der man kan spørre om ting relatert spessielt til programmering. Jeg spør ikke fordi jeg synes diskusjon.no er dårlig eller no, men det er en viss begrensning på kunskapen av og til. Det hender av og til at jeg spør om ting, og ikke får svar...

noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett igjennom innleggene du har skrevet kunne jeg ikke finne noen i programmeringsdelen som ikke har blitt besvart. Uansett så får de fleste svar her, bare man skriver gode nok spørsmål. Enkelt eksempel er at i dette innlegget har du ikke engang skrevet om hvilket programmeringsspråk/platform du ønsker forumer til...

Ellers:

prøv her

Lenke til kommentar

hmm... kanskje poengene mine blei litt halvveis borte... var bare det at pappa lurte på om det finnes noen større forum, og da prøvde jeg bare å komme opp med noen grunner til det...

Selv skal jeg hvertfall si at jeg generelt er veldig fornøyd med forumet...

edit: problemet var vel forresten at jeg ikke helt vet hva emacs er, og skrev kanskje litt feil om bakgrunnen for det, men han var hvertfall litt "missfornøyd" med at han ikke har fått noen svar på spørsmålet sitt...

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...