H2H Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Topic sier vel alt! Her er et ScreenShot! /*-H2H Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg har det samme! Jeg tror det alltid har vært sånn her(Etter forumet ble oppdatert). Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Gå i profilen din og sett forumspråk til norwegian. Tror ikke det er verre enn det. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Hei! D virket jo! t4nX! /*-H2H Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 jeg har det også og jeg liker det. har også windows i engelsk fordi jeg hater dårlige oversettelser. det er også lettere og ha engelsk hvis man søker hjelp osv online. mest av informasjonen på inett er engelsk så det er greit og lære seg Lenke til kommentar
H2H Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Klart d.... Men syns d e litt greit å ha fourmet på norskt siden alle poste på norsk... Litt drid å laga ein lett blanding av språk! /*-H2H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå