Pasient Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Venner før damer. Om kompisen din bare har det minste problem med at du knagger hu jenta, FUCK IT. Det finnes nok av fisk i havet, ingen jenter er verdt og ofre et ekte vennskap for. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Homie's before hoes homie. Homie's before hoes. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Vi trenger vel ikke fire sider med bro's before ho's eller vice versa! Trådstarter: Har du funnet ut hvor mye du likr henne? Eller har du tatt en prat med vennen din enda? Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Vi trenger vel ikke fire sider med bro's before ho's eller vice versa!Trådstarter: Har du funnet ut hvor mye du likr henne? Eller har du tatt en prat med vennen din enda? ja har faktisk funnet ut av det:) mye takk for dere.. jeg skal legge tingen død en stund... se hvordan mine føleser utvikler seg. og så skal jeg la vennen min prøve litt lengre.... Lenke til kommentar
Northland Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Men du har ikke nevnt noe for vennen din? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Vi trenger vel ikke fire sider med bro's before ho's eller vice versa!Trådstarter: Har du funnet ut hvor mye du likr henne? Eller har du tatt en prat med vennen din enda? ja har faktisk funnet ut av det:) mye takk for dere.. jeg skal legge tingen død en stund... se hvordan mine føleser utvikler seg. og så skal jeg la vennen min prøve litt lengre.... Bra for deg Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 For å legge inn ett svar.. Mulig det allerede er sagt, men hvis du forelsker deg i ei jente eller jente forelsker seg i en gutt og det blir tull mellom dere så er det vennene som stiller opp og støtter deg. Det har jeg nylig opplevd så jeg tør aldri tenke på å ditche vennene mine for jenter. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Bro's before hoes. Men for all del, snakk med han ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå