Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kommer først jente eller venn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venner er også noe som kommer og går. Når jeg var tenåring så tenkte jeg akkurat som dere gjør. Men faktum er at venner bytter man flere ganger opp gjennom årene - det er helt normalt, bla. fordi man skifter bosted, skifter jobb, går på skole andre steder, stifter familie, får andre ting i livet som er viktige osv, osv.....

Lenke til kommentar
Venner er også noe som kommer og går. Når jeg var tenåring så tenkte jeg akkurat som dere gjør. Men faktum er at venner bytter man flere ganger opp gjennom årene - det er helt normalt, bla. fordi man skifter bosted, skifter jobb, går på skole andre steder, stifter familie, får andre ting i livet som er viktige osv, osv.....

Skikkelig gode venner kommer ikke å går nei.. Skulle likt å sett din reaksjon om du var vennen hans! Hadde faktisk aldri trodd du var over 19 år slik du tenker. Ville heller sagt rundt 14. But hey, folk er forskjellige! Hadde ikke vært mye av et diskusjonsforum vis ikke! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg ville ikke prøvd meg på den dama med mindre det var greit for kameraten din, er det greit kjører du på, er det ikke greit ville jeg ha revurdert hele greia kraftig...

Lenke til kommentar

åå? jeg er forsatt god venn med min aller første venn, og begge to har flyttet flere ganger, han flyttet først til oslo, bodde der et halvt år, så kom han tilbake, så flyttet han litt rundt i bergen, så flyttet vi rundt i bergen, og vi preikar mye med hverandre, og han går på skole nå med alle de gammle klasse kammeratene mine, så vis jeg hadde gått allmen kunne vi kommet i klasse :wee: men siden jeg går mekanisk så går jeg på en annen skole <_< men uansett så er det broes before hoes, og gode venner har du resten av livet

Lenke til kommentar
Gjest Guest_KC_*

Den typen situasjon er alltid noe dritt, trust me vært der endel ganger (kjærester og damer kompiser har vært interessert i som har prøvd seg). Bros before h0s går alltid!!

Men det er en ting jeg alltid finner idiotiskt med slike situasjoner når dama ikke er interessert og ikke sammen så vil nesten aldri kompisen din se hvor positivt du kan få det med henne så det blir alltid til at han blokker og ikke får gjort no selv, sånn er det bare dog.

- Kineti[c]harm

Lenke til kommentar

@ Svampebob

Siden dere går på skole, så er dere vel enda i slutten av tenårene, eller dere er i starten av 20-åra. Jeg er 46 - så give it some time, så skal du nok se at vennene dine skifter på en 20-25 år også.

Det som du beskriver opplevde jeg også når jeg var på din alder - men som sagt - se om 20-25 år.

Lenke til kommentar
@ Svampebob

Siden dere går på skole, så er dere vel enda i slutten av tenårene, eller dere er i starten av 20-åra. Jeg er 46 - så give it some time, så skal du nok se at vennene dine skifter på en 20-25 år også.

Det som du beskriver opplevde jeg også når jeg var på din alder - men som sagt - se om 20-25 år.

kan hende, men tviler litt siden foreldrene våres er også ganske gode venner

Lenke til kommentar
Nei, jeg sikta til trådstarter, det var vel han det handla om her eller?

Jeg har egentlig nå bare sotte tilbake og lyttet men nei det er er en rimelig ny venn. Ikke noe veldig gammel venn det er snakk om. Men han er en rimelig god venn.

Lenke til kommentar
Jeg har egentlig nå bare sotte tilbake og lyttet men nei det er er en rimelig ny venn. Ikke noe veldig gammel venn det er snakk om. Men han er en rimelig god venn.

Du får tenke på hva som er mest verdt for deg; jenta eller vennen. Vi kan si masse rart om hva som er viktig or oss, men det er du som vet hvor god vennen din er, og det er du som vet hvor forelsket du er i jenta. Er det verdt å prøve seg på henne, og evt. miste vennen din? Har du snakket med han? Det kan jo være han innser at han må gi opp, og gi deg sjangsen, (som den gode vennen du er).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...