Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kommer først jente eller venn?

Anbefalte innlegg

Helt enig med DarkerGlow.

Kyniske folk er da? Selvfølgelig har ikke kompisen noen forhåndsrett, tvert imot - vi lever i et fritt land! Men det er faktisk lov å vise medfølelse å ta hensyn til vennene sine. Prøv å sett dere inn i en situasjon hvor du er kjempeforelska i ei jente og kameraten din tar hu uten å rådføre seg med deg. Ikke kom og fortell meg at du ikke hadde reagert da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes ikke kompisen har noe "rett" på dama ettersom hun ikke er interessert...

Han har ikke noen rett nei, men det sier seg jo selv at å snakke med kompisen før han eventuelt prøver seg er smartest, om han har tenkt å fortsette å vær venn med han? Vet hvertfall hva jeg hadde sagt om en kompis av meg hadde tatt ei jente som jeg var interssert i rett foran meg, uten å ha sagt et ord i forveien. I mine øyner går det litt på det samme som å ta eksen til kompiser. To stk som har slått opp har heller ingen rett på hverandre lenger, ingen lov som hindrer deg i å prøve deg på eksen heller. Men gode kompiser gjør ikke slik. Hvertfall slik jeg er vant med! :)

Edit: Lagt til quote!

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar

Er du en sill gutt lar du være å prøve deg på henne og prioriterer vennskapet mellom deg og din venn...

Nevnte jeg at snille gutter ikke kommer langt her i verden?

Edit:

Øh, jeg er bitter i kveld, ikke hør på meg.

Endret av pwnde
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...