lokeland Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Helt enig med DarkerGlow. Kyniske folk er da? Selvfølgelig har ikke kompisen noen forhåndsrett, tvert imot - vi lever i et fritt land! Men det er faktisk lov å vise medfølelse å ta hensyn til vennene sine. Prøv å sett dere inn i en situasjon hvor du er kjempeforelska i ei jente og kameraten din tar hu uten å rådføre seg med deg. Ikke kom og fortell meg at du ikke hadde reagert da! Lenke til kommentar
Northland Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Jeg synes ikke kompisen har noe "rett" på dama ettersom hun ikke er interessert... Han har ikke noen rett nei, men det sier seg jo selv at å snakke med kompisen før han eventuelt prøver seg er smartest, om han har tenkt å fortsette å vær venn med han? Vet hvertfall hva jeg hadde sagt om en kompis av meg hadde tatt ei jente som jeg var interssert i rett foran meg, uten å ha sagt et ord i forveien. I mine øyner går det litt på det samme som å ta eksen til kompiser. To stk som har slått opp har heller ingen rett på hverandre lenger, ingen lov som hindrer deg i å prøve deg på eksen heller. Men gode kompiser gjør ikke slik. Hvertfall slik jeg er vant med! Edit: Lagt til quote! Endret 31. desember 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det sier seg jo selv at å snakke med kompisen før han eventuelt prøver seg er smartest, om han har tenkt å fortsette å vær venn med han? Jo jo, sant det. Om det er greit så er det vel bare å kjøre på for trådstarter. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hoes before bros. Hun var jo ikke interessert i kompisen din, så hvorfor kan ikke du prøve deg? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Spørs hvor forelsket vennen din er. Om han er stup forelsket er det ikke sikekrt at han klarer å se henne sammen med deg. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Haha, spørr om han blir med på et veddemål! Hvem som blir sammen med hu først Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Haha, spørr om han blir med på et veddemål! Hvem som blir sammen med hu først hehe;) ja den høres gøy ut:p;) Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Snakk med han om det, og uansett hva han sier så kjører du på. Go for it. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ikke prøv deg på dama, kameraten din kommer til å bli jævlig lei seg, selverfart. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Snakk litt med kameraten din om det. Si at du ikke har tenkt og prøve deg på henne hvis det ikke er greit for han. Hvis han forstår så er dama di hvis han ikke forstår så er det flere fisker i havet Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Er du en sill gutt lar du være å prøve deg på henne og prioriterer vennskapet mellom deg og din venn... Nevnte jeg at snille gutter ikke kommer langt her i verden? Edit: Øh, jeg er bitter i kveld, ikke hør på meg. Endret 1. januar 2008 av pwnde Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Prioriter vennen din. Det finns flere fisk i havet. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Om det uansett ikke blir noe mellom henne og kompisen din er det da ingen grunn for at du ikke kan prøve deg. Har han noen førsterett kanskje? Go for it! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 jeg kommer føsrt hver gang Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Haha, spørr om han blir med på et veddemål! Hvem som blir sammen med hu først Tjene penger på det, samtidig som man sviker kompisen? Wohu! Høres ut som en knall ide! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Tullprat - kameraten din er ikke i noe forhold med jenta, så dermed er det fritt vilt. Fordi om kameraten din måtte være interessert i henne, så har han absolutt ingen reservasjonsrett. Kammeraten hans kommer jo evt. til å bli lei seg.. Ja huff, så forferdelig da........ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kammeraten hans kommer jo evt. til å bli lei seg.. Ja huff, så forferdelig da........ Ja om du virkelig er glad i vennene dine er det forferdelig;) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Å gå gjennom livet uten at noen blir lei seg, eller føler seg ubekvem av noe man har gjort - det er bare utopi å tro. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Men det er forskjell å gjøre ting opplagt og ikke opplagt rayline. Det er en enorm forskjell. Tror faktisk det er avgjørende for om jeg skulle ha beholdt en venn eller ikke i en lignende situasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå