Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kommer først jente eller venn?

Anbefalte innlegg

har en venn av meg som er helt hekta for ei jente. ho er pen, søt og veldig grei. Jeg vet at hun har ikke føleser for han i det hele tatt. men jeg begynner og merke at jeg har føleser for henne hva skal jeg gjøre?

plz help:P

Endret av Heroes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. greie er at han har likt henne i nå 6 måneder og ho har sakt mange ganger at ho ikke er intresert. Han har liksom sakt til meg før at jeg må slutte og flørte med henne for han liker henne. men som noen av dere sier ho er jo ikke reservert. men så er det også det skal jeg svike vennen min?

jeg er liksom utrolig usikker. vudere og si til han bare at jeg liker henne også og det er fear game. Men han er typen som kan bli sur for det.. vi hadde samtalen for en god stund siden hvor jeg sa at jeg kansje hadde føleser for henne. så sa han det samme så tenkte jeg ja da får vi bare se åssen det går.. men han er litt mer reservert en meg i det sosiale rundt jenter.

Lenke til kommentar

Det jeg mente med det er at man burde respektere den andres følelser. Jeg ville personlig aldri gjort noe sånt uten kameraten min sin tillatelse. Det skjedde en gang med to kamerater av meg og ei jente, og de 2 guttene er ikke venner idag pga. det. Følelser og fornuft har ingen sammenheng.

Lenke til kommentar
Det jeg mente med det er at man burde respektere den andres følelser. Jeg ville personlig aldri gjort noe sånt uten kameraten min sin tillatelse. Det skjedde en gang med to kamerater av meg og ei jente, og de 2 guttene er ikke venner idag pga. det. Følelser og fornuft har ingen sammenheng.

det er det jeg er beskymret over.... jeg ville ikke tatt det så ille..men tror han ville det... Jeg tror jeg vill snakke med han... Og at jeg tror jeg har føleser for henne også.....

Lenke til kommentar
Nei, han har ingen reservasjonsrett, men er man venner så er man venner.

Ja, da bør det jo det jo være helt greit at han prøver seg, da.

Tror heller han mente at venner ikke gjør slik..?

Som andre har sagt, du risikerer nok vennskapet ved å gjør det. Med mindre du snakker med kompisen din og får tillatelse! Men siden du sier at han har hatt følelser for henne i 6 måneder spørs det vell om han tar det så veldig bra.. Snakk med kompisen din og hør hva han sier. For alt du vet sier han at det er ok..

Btw, kan ikke se at du har sagt at hun hør følelser for deg? Noe du vet dette? Har jo en del å si det og.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...