Eplekaka88 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Fann den til 2 424 på absolutt spill... billigere plass? Pris synking etter jul/ny året? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Wow, hele 75 kroner - eller 3 % - mindre enn hva den koster de aller fleste steder... Tror ikke det er mange tiere å spare på å lete etter bedre tilbud, og det vil neppe svare seg i forhold til innsatsen. Etterspørselen er fortsatt høy, så ikke forvent noe betydelig prisredusering med det første. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Fikk min for 2190,- på elkjøp, pga av prisgaranti mot OBS!. Meen, jeg måtte stresse lenge for det.. Det var på onsdagen etter jul. Endret 31. desember 2007 av Mr. ve Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Tror ikke prisene vil synke noe særlig dette året heller, i alle fall ikke så lenge Wii selger så bra de gjør. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fikk min litt brukte for 2 300,- kroner, med mye ekstrautstyr: Konsoll, en Wii Remote med Nunchuck, Wii Sports, The Legend of Zelda: Twilight Princess, en Classic Control, to spill til VC: Sim City 2000 (?) + resten av de 2000 Wii poengene. Tror ikke det var noe mer da. En grei kar som solgte det. Han hadde ikke spilt mye heller, kanskje derfor han solgte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå