the_fire Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 GODT NYTT ÅR Ønsker dere alle God Hardware og en mye alkohol jeg gjør så godt jeg kan med å gjøre kål på den siste biten der nå! Skål for et godt nyttår pusenerdene mine! Skål! For et godt nytt hardware.no-år! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Flere ennn meg som er skikelig godt fulle? Godt nytt år!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nytt år, JD! Og nei, du er ikke den eneste i kveld! :D Leste korrektur 3 ganger jeg.. ^^ Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 GODT BNYTTRÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nytt år! Da var flaska tømt og vel så det! Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Endelig ferdig på jobb. Har jobbet i bar/diskotek. Å herregud for ett trykk. Men gøy var det! Ønsker alle en riktig god nyttårs morning =) Måtte stekte egg og melk og/eller cola redde dere alle sammen =D Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår hw.no og forum medlemmer Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Yargh, godt nytt år! Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) GODT NYTTÅR Endret 1. januar 2008 av MongoMan Lenke til kommentar
Cactus Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Godt Nytt År alle sammen ! Jeg er kanskje litt seint ute, men nettet har ligget nede flere dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå