lobfredd Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg sitter 1,2 til 1,7 meter ifra tv. Jeg vet ikke om jeg skal gå for Tatung 32 eller Hannspree 37. Jeg skal spille Mye og se litt på film og tv. Jeg vet at 37 er litt for stort for en så kort avstand, men jeg liker jo at tv er stor. Hvilken burde jeg gå for? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Du kan jo søke på nettet etter brukertester? jeg skal ihvertfall kjøpe meg 40'' versjonen av tatung i full hd. Den er billig, og den har scoret veldig bra på de få testene den har fått. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Rasch: Har du link til den tatungen? Er på jakt etter en billig og god 40" tv selv Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 dessverre har jeg ikke det Odovacer, det var elkjøp her jeg bor som kjørte kampanje. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Husker du hva den heter? Altså mer enn Tatung 40" Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fant den like greit fram til deg, med prisguide! Du kan besøke noen av de sidene for å lese brukernes erfaringer. Å så viste det seg i tillegg til å være 42'', ikke 40'' tommer hehe https://prisguiden.no/product.php?productId=58463 Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Takker og bukker, men jeg tror jeg går for lg 42lc42. Er litt billigere, og har fått den anbefalt av andre, tenkte jeg skulle sjekke hva prisen var på tatungen http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?IId=558639 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Wow, sjekka den ut nå først! Den var jo mye bedre enn tatungen, og billigere! Pluss at LG er jo et merke man har hørt om før, og vet at de leverer kvalitet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Lg-tven er knall den. Og ikke full-hd, derimot vekt på bildekvalitet og funksjon framfor å tilfredstille spechorer som vil bruke altfor lite penger på tv . Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det er da full hd på den der? Beskrivelse: Elegant design og den nyeste teknikk! - 42 tommer HD Ready LCD-TV - XD Engine Full HD - Responstid på 5 ms - 2 HDMI-inngang Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nei, det er en vanlig misforståelse. Tven er HD-ready. XD-engine er en bildeforbedringsprosessor som takler full-hd-signaler og nedskalerer de til tven. Tven har uansett vesentlig bedre bilde enn tatung'en, fint design, god brukervennlighet og alle tilkoblingsmuligheter. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Min erfaring med tver størrelsen 40-42", er at full HD ikke er noe som utgjør god bildekvalitet, og at man på selve oppløsningen nesten ikke kan se forskjell pga størrelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå