Gå til innhold

Fullt mafiaspill script! (Engelsk verson)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må ha en egen by. I by deler.

Når du har kjøpt en kan du lage en derifra :D

Var det så vanskelig?

Vis man har fjernet bydel funksjonen da ? Hvordan blir "make_crew.php" da ?

make_crew og bydel tingen har ingenting med hverandre å gjøre og btw Waksy så kan jo en person kjøpe alle bydelene, det eneste som skjer er at han får minus på konto -.- omg

burde fikse dette

Lenke til kommentar

Dere som klager:

Jeg la ut dette får å være snill, Hjelpe andre som skal lage mafiaspill på vei.

Jeg vet at scripta er dårlige. Eneste jeg liker er Biltyveri og designet.

Gi F*** i å klag.

Hvem sa dere skulle bruke de?

Kanskje noen andre gjør det!!

Lenke til kommentar

Når du lagar ein tråd om eit system, og sjølve tråden handlar om dette systemet, så kan kan du ikkje bli forbanna fordi nokon kjem med kritikk! Det er ikkje nødvendigvis alle som likar like godt å stele bilar som deg, for å seie det slik.

Og så seier du litt mot deg sjølv!

Når eg les dette, går eg ut frå at dette er kritikk til spelet, eller klaging, om du vil.

Gi F*** i å klag.

Hø? På linja over er det jo du som klager på spelet!

Det er jo fint at du synst det er eit bra spel, eller i vertfall at det er gøy å stele bilar, men det betyr ikkje at alle andre synnest det er like kjekt som deg!

---

Det er jo ingen som har sagt at dei skal bruke dei, men når du legg ut så mykje om eit spel med både kildekode og ein "prøveside", så du tåle diskusjon rundt spelet. Og til og med kritikk, sjølv om det av og til kan bli negativt.

Lenke til kommentar
Når du lagar ein tråd om eit system, og sjølve tråden handlar om dette systemet, så kan kan du ikkje bli forbanna fordi nokon kjem med kritikk! Det er ikkje nødvendigvis alle som likar like godt å stele bilar som deg, for å seie det slik.

Og så seier du litt mot deg sjølv!

Når eg les dette, går eg ut frå at dette er kritikk til spelet, eller klaging, om du vil.

Gi F*** i å klag.

Hø? På linja over er det jo du som klager på spelet!

Det er jo fint at du synst det er eit bra spel, eller i vertfall at det er gøy å stele bilar, men det betyr ikkje at alle andre synnest det er like kjekt som deg!

---

Det er jo ingen som har sagt at dei skal bruke dei, men når du legg ut så mykje om eit spel med både kildekode og ein "prøveside", så du tåle diskusjon rundt spelet. Og til og med kritikk, sjølv om det av og til kan bli negativt.

Har en følelse på at denne koden ville få mange servere hacket, "Newbies" som bare legger den ut kommer til å miste både passord og server :p anbefaler å redigere litt her! og Waksy du må tåle klaging, uten klaging hadde det ikke vært mye her i verden som var bra -.-

Lenke til kommentar
Har en følelse på at denne koden ville få mange servere hacket, "Newbies" som bare legger den ut kommer til å miste både passord og server :p anbefaler å redigere litt her! og Waksy du må tåle klaging, uten klaging hadde det ikke vært mye her i verden som var bra -.-

Helt enig, folk som tror de kan starte opp et spill eller noe med et ferdig script kommer lett til å få svi vis ikke scriptet blir endret på.

Spessielt vis de ikke kan lese koden/redigere den og bare spør her til de får spillet noenlunde til å gå :S

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/geek/public_html/mafia/_ip_block.php on line 14/15

Også..

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/geek/public_html/mafia/register.php on line 100

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/geek/public_html/mafia/register.php on line 117
Register Fucked up!

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/geek/public_html/mafia/_ip_block.php on line 14/15

Også..

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/geek/public_html/mafia/register.php on line 100

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/geek/public_html/mafia/register.php on line 117
Register Fucked up!

Noen som kan hjelpe?

Du har nok ikke satt inn rett database navn eller noe sånt ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...