Rudde Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nei jeg hacket ikke deg Jeg lastet ned systemet oversatte det litt også fikk jeg noen brukere så testet jeg å hacke det tok meg ca. 5 sekunder xD Lenke til kommentar
Arne Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Då hadde det sikkert (om du ikkje allereie har gjort det) vert lurt å sende trådstartar ein PM om korleis du kom deg inn i systemet, og kva han kan gjere for å fikse det. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg sente han en meling om hvordan han kunne fikse det og hvordan jeg kom meg inn, så håper jeg han får fikset opp i det Lenke til kommentar
buskras Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lett å hacke ja, skal bruke det midlertidlig. Hvordan bli admin? I tabellen seff. sett 2 bak moderator. Oversette er lett >.> Skal se om jeg kan gjøre det mer sikkert. Kun registrere seg med 1 E-post og aktivering. Anti-bot'er rundt omkring. Veldig ustabilt. Men om det blir hacket ned med en gang er jeg ikke sikker på. FOlk må jo rekke å lage hack til spillet å -.- Hvor i tabellen skal vi endre for at vi skal være admin? Jeg har ikke admin gjeng, eller noe sånt =( Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lett å hacke ja, skal bruke det midlertidlig. Hvordan bli admin? I tabellen seff. sett 2 bak moderator. Oversette er lett >.> Skal se om jeg kan gjøre det mer sikkert. Kun registrere seg med 1 E-post og aktivering. Anti-bot'er rundt omkring. Veldig ustabilt. Men om det blir hacket ned med en gang er jeg ikke sikker på. FOlk må jo rekke å lage hack til spillet å -.- Hvor i tabellen skal vi endre for at vi skal være admin? Jeg har ikke admin gjeng, eller noe sånt =( Du går inn i Databasene på myphpadmin så går du på users så finner du navnet ditt så velger du endre så finner du moderator så endrer du den fra 0 til 2 Lenke til kommentar
buskras Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Lett å hacke ja, skal bruke det midlertidlig. Hvordan bli admin? I tabellen seff. sett 2 bak moderator. Oversette er lett >.> Skal se om jeg kan gjøre det mer sikkert. Kun registrere seg med 1 E-post og aktivering. Anti-bot'er rundt omkring. Veldig ustabilt. Men om det blir hacket ned med en gang er jeg ikke sikker på. FOlk må jo rekke å lage hack til spillet å -.- Hvor i tabellen skal vi endre for at vi skal være admin? Jeg har ikke admin gjeng, eller noe sånt =( Du går inn i Databasene på myphpadmin så går du på users så finner du navnet ditt så velger du endre så finner du moderator så endrer du den fra 0 til 2 Og en ting til, hvor er det jeg kan få meg gjeng etc? Når jeg går inn på gjeng til å lage så kommer det ingenting opp. Ligg meg til [email protected] så snakker vi der om du ønsker ^^, Trenger litt hjelp hehe ^^. PS. er bare en msn jeg la opp nå i farten Og hvordan enderer vi i nyhetene etc? på forsiden hehe, finner ikke de noen plasser. Endret 8. januar 2008 av buskras Lenke til kommentar
Waksy Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Vis du ikke er blind da. Når du logger inn? Hvilken side komemr du til da? news.php Der kan du endre det Endret 11. januar 2008 av Waksy Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvor finnes alle mysql-tabellene vi må lage ? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Dei finst vel ikkje før du har laga dei? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har fått det til nå Men hvor er konfigurasjonen for admin, bruker navn og passord ? Lenke til kommentar
Waksy Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 funlgte med de sett at det har kommet noen sider, har også opplevd nå at noen har oppgitt seg får å være med å si at jeg kan lage cookies. Føler meg rett å slett får n00b til det. Hakke tenkt på det en gang. Bortsett fra og spørre om å få rudde sine. Ganske frekt å oppgi seg får å være meg ass. Tenkte jeg skulle begyne å finne noen koder til spillet, Lese mer php osv utvikle scriptet Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Det kommer opp: Denne siden har du ikke tilgang til! Hvordan får jeg tilgang til admin ? Hvem fil, endrer man det i ? Endret 15. januar 2008 av php_user Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det kommer opp: Denne siden har du ikke tilgang til! Hvordan får jeg tilgang til admin ? Hvem fil, endrer man det i ? Waksy om du har noen nye versjoner kunne du jo lagt dem til dette emnet Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Lett å hacke ja, skal bruke det midlertidlig. Hvordan bli admin? I tabellen seff. sett 2 bak moderator. Oversette er lett >.> Skal se om jeg kan gjøre det mer sikkert. Kun registrere seg med 1 E-post og aktivering. Anti-bot'er rundt omkring. Veldig ustabilt. Men om det blir hacket ned med en gang er jeg ikke sikker på. FOlk må jo rekke å lage hack til spillet å -.- Hvor i tabellen skal vi endre for at vi skal være admin? Jeg har ikke admin gjeng, eller noe sånt =( Du går inn i Databasene på myphpadmin så går du på users så finner du navnet ditt så velger du endre så finner du moderator så endrer du den fra 0 til 2 Hvilket tall - er det samme som moderator ? Lenke til kommentar
Waksy Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Moderator / 1 Admin / 2 Programmerer / 3 Ellers går det lage egne ranker. (forum moderator osv.) Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 En ting til jeg lurer på: Kan du gi meg kodene dine til "crew.php" og "makecrew.php" ??? Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 En ting til jeg lurer på: Kan du gi meg kodene dine til "crew.php" og "makecrew.php" ??? ja make_crew.php funker jo ikke, Lenke til kommentar
Waksy Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Du må ha en egen by. I by deler. Når du har kjøpt en kan du lage en derifra Var det så vanskelig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Han er vel litt stolt over å ha orket å oversette all teksten til engelsk, da. Litt mere impressive om han hadde kodet alt selv. Endret 18. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Han er vel litt stolt over å ha orket å oversette all teksten til engelsk, da.Litt mere impressive om han hadde kodet alt selv. hehe var vel ikke noe bra oversetting heller spør du meg uansett så er denne koden: -Usikker -VELDIG rotete -Unødvendig avansert - igjen ROTETE! det eneste som var litt bra var det simple designed måtte fjerne den røde linja til høyre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå