Waksy Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hah.. Fant et annet. Det er engelsk og er laget i 2005. Så det har ikke utpressing ENDA. (Skal legge ut når jeg har adda en del) men seff skal jeg dele med dere. Bestilte domene mafialegend.org i går. Prøv scripta HER! Prøve bruker: Bruker: GaLiL Passord: 2214862641 Last ned HER Håper dere liker det PS: Har ikke oversatt. Er litt nederlansk her også. Så skjønner ikke alt (Har oversatt menyen, så dere skjønner noe av dette ) Endret 2. januar 2008 av Waksy Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kvifor er alle så opphengte i dei mafia-spela? Den nedlastnings-lenken verka ikkje, og du har ein skrive-feil på framsida di. (Det heiter "Åpner for...") Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ser at du har gått helt bananas med dette ''mafia-spillet'' ditt nærmere sagt eksplodert!. Teller 5 poster om akkurat det samme Dessuten funker ikke login passord/brukernavn til demo siden Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Kan du ikke slutte å spamme ned forumet med mafiaspillet ditt? Det er ingen som bryr seg om at du har funnet et nederlansk mafiascript. Endret 31. desember 2007 av hans3k Lenke til kommentar
Waksy Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Tenkte det kunne hjelpe på noober. Er jo så mange som spørr om dette Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Lag en tråd og kall den "Mafia spill, hjelp og spørsmål" lr noe sånt, så unngår du og lage flere tråder Lenke til kommentar
Waksy Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 God ide.. Skal lage den vis jeg trenger hjelp til noe. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hva er det dette systemet heter?? Lenke til kommentar
Waksy Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Nå funker download linken, har endra til norsk.. (Det meste) Hadde tatt Rar i stedet får zip -.- Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du forstår ikke at det er for sent? du vil aldri få brukere til spillet. Det er for sent ! hadde du vært ute 2år tidligere, da hadde du kanskje hatt en sjans til å få drevet dette. Lenke til kommentar
Waksy Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Hvor er config filen? :S Connect eller _connect Du forstår ikke at det er for sent? du vil aldri få brukere til spillet. Det er for sent ! hadde du vært ute 2år tidligere, da hadde du kanskje hatt en sjans til å få drevet dette. Ehem... Mange som har joina da.. Åpna selve spillet i går -.- Men siden....: www.mafialegend.org Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Klikkbar link: http://www.mafialegend.org Åpner for fullt: 01-02-2008 Sa ikkje du at du hadde opna i går? Endret 2. januar 2008 av Arne Lenke til kommentar
Waksy Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Jo, jeg åpna det i går. Men det kan være litt nedetid. Og den 01.02.2008 skal jeg legge ut på webhotellet. Må kjøpe det først. SÅ det er kanskje grunnen? Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvordan får jeg gjort meg selv til admin? O.o Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvordan får jeg gjort meg selv til admin? O.o Usikkert som faen, kommer til å være ned hacket før han har begynnt Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Drit masse nedlaskt jeg ikke greier å oversette i forumet der :S Lenke til kommentar
Arne Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Drit masse nedlaskt jeg ikke greier å oversette i forumet der :S Tenkt på at det kanskje ikkje er så lett å oversetje det du seier? Forresten, så synst eg at du kanskje skulle ta og drøye det å "lansere" litt til du i alle fall har arbeida så mykje med det at alt er oversatt. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Drit masse nedlaskt jeg ikke greier å oversette i forumet der :S Tenkt på at det kanskje ikkje er så lett å oversetje det du seier? Forresten, så synst eg at du kanskje skulle ta og drøye det å "lansere" litt til du i alle fall har arbeida så mykje med det at alt er oversatt. Mobber du i forumet?? Oo BTW sysemet var lett å hacke Endret 4. januar 2008 av Rudde93 Lenke til kommentar
Waksy Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Lett å hacke ja, skal bruke det midlertidlig. Hvordan bli admin? I tabellen seff. sett 2 bak moderator. Oversette er lett >.> Skal se om jeg kan gjøre det mer sikkert. Kun registrere seg med 1 E-post og aktivering. Anti-bot'er rundt omkring. Veldig ustabilt. Men om det blir hacket ned med en gang er jeg ikke sikker på. FOlk må jo rekke å lage hack til spillet å -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå