Fear the Scare Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hei, mitt problem er som dette: Fakta: 1.Brannmuren spørr om jeg skal forestte å ha den på heletiden... 2. Jeg får alltid opp en spørsmål om å instalere noe uansett om jeg har den (på start-upen) 3. Det står at (ned i høyre gjørne) et innkompatibelt enhet ble blokkert og det har det gjort i vertfall 1 måndestid. 4. Og etter den 3. så kommer en feil melding om nesten akuratt som tingen... Ja, dette skjer vær gang jeg starter PC-en og dette begyner å gå meg på nervene, fordi ingenting jeg ser disse tingen spørr meg om eller sier er feil gir ingen virknig på PC-en min... Takk for hjelp ppå forrhånd.. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hei, mitt problem er som dette: Fakta: 1.Brannmuren spørr om jeg skal forestte å ha den på heletiden... 2. Jeg får alltid opp en spørsmål om å instalere noe uansett om jeg har den (på start-upen) 3. Det står at (ned i høyre gjørne) et innkompatibelt enhet ble blokkert og det har det gjort i vertfall 1 måndestid. 4. Og etter den 3. så kommer en feil melding om nesten akuratt som tingen... Ja, dette skjer vær gang jeg starter PC-en og dette begyner å gå meg på nervene, fordi ingenting jeg ser disse tingen spørr meg om eller sier er feil gir ingen virknig på PC-en min... Takk for hjelp ppå forrhånd.. butt anti virus ting.. AVG er gratis og meget enkelt+BRA.. evt reinstaler PC-en. eller gå tilbake i tid til før problemet oppstod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå