Joachim_F Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 DS-versjonen av SimCity får en etterfølger, hvor man blant annet får reise tilbake i tid. Les mer Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Dette så jo litt interesant ut, grafikken var jo ikke så alt for ille heller. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Dette minner meg om at jeg må skaffe meg det første. Har helt glemt å skaffe meg det. Skulle egentlig det i sommer. Om dette er bedre, kanskje jeg går for dette heller. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Dette minner meg om at jeg må skaffe meg det første. Har helt glemt å skaffe meg det. Skulle egentlig det i sommer. Om dette er bedre, kanskje jeg går for dette heller. Jeg gledet meg stort til DS versjonen i fjor. Men ble svært skuffet, mest på grunn av mangel på save slots (kun 1). Det i seg selv er et stort nok minus til å la være for min del. Jeg håper denne restriksjonen blir tatt vekk i den nye versjonen, så blir den kanskje aktuell. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ai, det var surt. Liker å fikle med flere byer. Får holde øye med denne da, men det ser ut som en miks av den første og Sim City Society. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg