Peppep Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg har nevnte kort på en måned gammel laptop, og får nå ingen respons fra det. Jeg opplevde ustabiletet i nettet her om dagen og gikk inn for å deaktivere og reaktivere kortet, men jeg fikk ikke deaktivert det. Nå får jeg fortsatt ikke aktivert det etter reboot, og jeg får heller ikke avinstallert det eller installert nye drivere (feilmedlingen i enhetsbehandling var at det manglet drivere). Alt jeg fungerer stopper til slutt pga timeout. Har noen forslag til hvordan jeg får ordnet dette, hvordan jeg skal feilsøke videre? Har heldigvis også satt opp kablet nett, så jeg greier meg på kort sikt, men situasjonen er ikke akkurat ideell. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har det nevnte kortet selv, har ikke hatt noen nevneverdige problemer med det. Prøv å installer driverne på nytt og se om det kan hjelpe. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Det kan jeg gjerne gjøre hvis du forteller meg hvordan jeg installerer nye drivere. Som sagt, når jeg forsøker, så får jeg ingen respons og forsøket går til slutt etter lengre tid ut i feilmelding pga timeout. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 HVilket datamerke har du? Vi snakker denne siden om du ikke vil koble det opp mot et merke. Jeg har Dell så nedlastet fra dell sine sider. http://downloadcenter.intel.com/Product_Fi...?ProductID=2259 eventuelt kan du prøve å installere fra sikkerhetsmodus. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Det er en Dell M1330 jeg har, har allerede den driveren. Det løste seg til slutt etter mange forsøk, rebootinger etc. Irriterende at jeg ikke fant ut hvor feilen lå, men så lenge det ikke står "deaktivert" lengre er jeg fornøyd. ;p Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå