Shivaspace92 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 spiller COD4 får ikke connected eller noe alt bare klikker skjer med kompisen min også . noen som kan forklare meg hva microsoft driver med???? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 LIVE er ustabilt. Les mer enn 20 sek på forumet og du har svaret ditt... Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 live har hatt problemer denne siste uka.. MS holder på og jobbe med det og de ber oss vente. Jeg har spilt en del.. bare prøv og logg ut av profilen din når du er i COD4......og logg inn igjen. har virket på meg de gangene jeg har prøvd. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Live må jo kompensere for alle som fikk online spill i jula. Men PSN er helt stabilt, lol Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Live må jo kompensere for alle som fikk online spill i jula. Men PSN er helt stabilt, lol Nå er det vel ikke mer en 2 uker siden at Call of duty hadde dobbelt score weekend på ps3, fordi sony hadde hatt problemer med PSN. smartingen Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hvorfor er denne stengt? Jo, emnetittelen har caps, banneord og mangler punktum, spørsmålstegn og komma. Mao, dårlig emne. Endret 31. desember 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg