Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg hadde tårer i øynene så ja det var noe gale med nettverket men fikk sendt de viktigste meldingene som var til min bestevenn og to pene Damer Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg delte faktisk noen meldinger med en venn i minuttene rundt midnatt. Var jeg heldig? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har OneCall og er ikke blitt flyttet over til Network Norway ennå (dvs. bruker Netcoms nett), og det gikk helt fint for meg å sende/motta meldinger hele kvelden og natten. Dette var da i Bergen. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har Talkmore som brukar Netcom sitt nett (ennå, dei byter til telehor no) og eg hadde ingen problem med å få sendt eller motta meldingar. Eller, det var eingong eg ikkje fekk sendt meldingar rundt 24, men da restarta eg mobilen og fekk sendt meldingane da. Så når folk klagar over at dei ikkje få sendt meldingane sine, så er det nok ikkje Netcom sin feil, heller selskapet dikkas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg