DonTP Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Heisann. Hva må jeg skrive for at en msql error melding ikke skal vise seg når en person ser en side? Takk på forhånd, mvh DonTP Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Heisann. Hva må jeg skrive for at en msql error melding ikke skal vise seg når en person ser en side? Takk på forhånd, mvh DonTP Tja, hva med et mysql script som ikke gir errorer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Tror Viper sin idé er noe du burde vurdere her, men ellers kan du sette en @ foran mysql_query()-en din, men om det er så bra for koden er jeg ikke sikker på. $q = @mysql_query("SELECT kolonne FROM tabell"); Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Eller du kan vise dine egene feil.mld. slik $q = mysql_query("SELECT * FROM tbl1.nada") or die ("Feil..."); eller.. $q = mysql_query("SELECT * FROM tbl1.nada"); if(!$q) { echo "Feil.."; } Lenke til kommentar
NorskFirefox Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Bruker du mysql_error ? mysql_query gir (som jeg har opplevd til nå) ikke noen feilmelding med mindre du bruker mysql_error... mysql_result er en funksjon som ofte kan returnere feilmeldinger om noe ikke er som det skal. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 mysql_query viser feilmld Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hva med ini_set('display_errors', 0); error_reporting(E_ALL); ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå