Gå til innhold

portforwarding hjelp jensen

Anbefalte innlegg

svar fra 10.0.0.1: byte=32 tid=1ms TTL=253

ping-statistikker ofr 10.0.0.1:

pakker: send = 4, mottatt = 4, tapt = 0

funker fint

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, da skulle det bare være å skrive IPen i firefox å så skal det komme opp en innloggings boks. Hvis det ikke virker så vet jeg ikke sånn i farten hva som er galt.

Du kan jo så klart prøve å koble PCen rett i modemet med en kabel å så prøve å logge inn på den

Endret av _Viper_
Lenke til kommentar

jeg fant det (ZyXel Prestige 600) men det sto akkurat samme måte som du sa ossen jeg skulle connecte med 10.0.0.1 men funker da ikke så må prøve å koble til datan i den.

en ting til. når ejg blir connecta til den, skal jeg ta in porten som jeg har tatt på ruteren? sånn at ruteren blir kobla til den ruteren og kobler meg til den porten?

Lenke til kommentar
jeg fant det (ZyXel Prestige 600) men det sto akkurat samme måte som du sa ossen jeg skulle connecte med 10.0.0.1 men funker da ikke så må prøve å koble til datan i den.

en ting til. når ejg blir connecta til den, skal jeg ta in porten som jeg har tatt på ruteren? sånn at ruteren blir kobla til den ruteren og kobler meg til den porten?

skjønte ikke det spørsmålet helt. Men hvis du følger guiden på portforward så sier det deg hva du skal gjøre.

Men basically det du må gjøre er:

La oss si porten du prøver å forwarde er 5555. Det du gjør er å be modemet sende alle pakker som kommer til 5555 til ruteren (portforwarde til ruteren). I ruteren har du alt satt opp slik at alle pakker til denne porten blir sendt videre til PCen din. Så da skal du bli connectable (forhåpentligvis)

Lenke til kommentar
srry for fobbel post, men jeg prøvde å ta datan rett til modemen, og prøvde å connecte men det gikk vist heller ikke...

Da må jeg si jeg ikke er sikker på hva du skal gjøre. Er vel egentlig bare å vente på at noen flere skal våkne å se om av dem har en ide :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...