Gå til innhold

Terminator: The Sarah Connor Chronicles


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Frå tvseriesfinale.com:

 

Terminator: The Sarah Connor Chronicles — Though FOX has yet to make an official announcement about the series’ future, it looks like the series will be back for a second year. Word is that directors are currently being hired for the first three episodes of the 2008-09 season.

 

Håpar på ein til sesong, få ein skikkeleg avslutning.

Lenke til kommentar
Kanskje terminator 4 skal fortsette for serien?

 

I følge denne videoen blir det nenvt at at terminator 4 skal gå i en ny rettning og at det blir den første av 3 :eek:

 

Uansett så virker det som vi skal få vår dose med terminator fremover i hvertfall

 

Seriens handling er adskilt fra handlingen i filmene. I serien så ser man en alternativ fremtid hvor John Conner har reist frem i tid, dette er ikke tilfelle i filmene.

Lenke til kommentar
Seriens handling er adskilt fra handlingen i filmene. I serien så ser man en alternativ fremtid hvor John Conner har reist frem i tid, dette er ikke tilfelle i filmene.

 

Hmm tror de er meningen at handlingen finner sted i samme realitet som filmene ja. Det har jo aldri blitt sagt på filmene at han ikke har reist noen år frem i tid?

Lenke til kommentar

Kom over en offisiel artikkel i går der produsentene sa at de ikke bryr seg om T3 i det hele tatt. De later som den aldri har skjedd. Sa da blir det jo på en måte en alternativ realitet. Men jeg håper alikevel at de på noen måte binder de sammen til slutt. Hater sånt parallel universe crap... Bare latskap at man ikke orker å passe på at ting blir konsistent.

Lenke til kommentar

Jeg har sett alle 9 episoder som har kommet i USA og er faktisk overaskende fornøyd. Hun som spiller robot gjør en veldig bra rolle egentlig, det samme gjør han som spiller John Connor. dessverre er jeg ikke helt imponert over hun som spiller Sarah Connor. Hun har er liksom ikke helt den crazy dama. Er ikke så bra som Linda Hamilton gitt.

 

Hvis det forresten er noen som veit om og evt når det kommer flere episoder så blir jeg glad for tilbake meldinger.

 

Ps. Til dere som spekulerer i når historien utspiller seg så er det mellom film 2 og 3.

Endret av GeeFunk
Lenke til kommentar
Dessverre er jeg ikke helt imponert over hun som spiller Sarah Connor. Hun har er liksom ikke helt den crazy dama. Er ikke så bra som Linda Hamilton gitt.

 

 

 

Må tenke på at hun ikke har like frie roller som de andre.

Mens han som spiller John og hun som spiller roboten kan lage karakteren på sin egen måte (John har tross alt vokst og modnet en del siden filmen), må hun som spiller Sarah spille på Linda Hamilton sine premisser.

Jeg synes egentlig hun gjør det bra. Selv om hviskestemmen eller hva det er hun gjør kan være litt irriterende.

Lenke til kommentar

Er litt nerd og kjeder meg, så kos dere.

 

* Serien foregår etter den andre filmen, men har ingenting med tredje å gjøre.

 

* "Terminator 4" kommer nok aldri, men i stedet får vi denne serien (som jeg personlig synes er bedre enn den tredje filmen uansett) og Terminator Salvation-trilogien.

 

* Terminator Salvation foregår i fremtiden, en god stund etter dommedag.

 

* Lena Headey er ikke så "sprø" som Linda Hamilton, men husk at Sarah Connor faktisk snakket sant hele tiden. I tillegg var hun bare en ung servitrise som tilfeldigvis kom til å føde en gutt som senere skulle bli den som reddet hele menneskeheten, så litt paranoid har hun lov til å være. Problemet er at siden sønnen hennes er så viktig har hun levd i konstant fare allerede før hun ble gravid, så på et tidspunkt har hun nok "gitt opp" å løpe og sloss heller tilbake. Dette gjør henne til skikkelig "badass", noe jeg personlig synes Lena Headey gjør minst like bra som Linda Hamilton. Men hva forventer man etter 300 egentlig? :p

 

* John Connor sendte Kyle Reese tilbake til fortiden for å beskytte moren sin. Kyle ble med fordi han allerede i fremtiden var interessert i å møte henne da han har hørt så mye om henne fra John. I tillegg var John ca 12-13 år i den andre filmen, så det er ikke så rart at John møter en svært ung Kyle i serien.

 

* Det skulle ha vært flere episoder, men serien ble rammet av streiken. Sesongen slutter derfor altfor brått (skjønt det er jo en og annen cliffhanger...), og neste sesong er ikke bekreftet. Vil dere ha den må dere slutte å laste denne sesongen ned! :p

 

Ser noen skuespillere kjente ut?

* Sarah Connor? Lena Headey, fra blandt annet 300 og Aberdeen. Ja, en norsk film. :)

* John Connor? Thomas Dekker, fra blandt annet 7th Heaven og Heroes. Han er for øvrig 19 år, så om dere også synes han ser litt for voksen ut stemmer det nok. Han er for øvrig 14 år yngre enn Lena Headey. Hun igjen er ca 33, som i serien. Men ble Sarah Connor mor som fjortenåring? :p

* Hun som spiller Cameron heter Summer Glau og er kjent fra Firefly, The 4400 og The Unit. Hun er for øvrig 26 år, så hvorfor går hun i samme klasse som John Connor? :dontgetit:

* Han FBI-agenten heter Richard T. Jones og er fra Judging Amy. Litt merkelig overgang det der.

* Den agenten han jobber sammen med i noen episoder heter Cathrine Dent og er kjent fra blandt annet The Shield. Om noen lurte. :)

* Ste-faren til John spilles av Dean Winters, kjent fra blandt annet Rescue Me og Oz.

* Derek Reese spilles av Brian Austin Green, kjent fra Beverly Hill 90210 og Freddie.

 

Edit: Har tenkt litt på om John eller Sarah kan slutte i serien, og i såfall hvordan det løses.

* John Connor? Kan bli et problem, men en tidsreise er en mulig løsning. Vi fortsetter å sloss mot robotene som før, men de bare kjører på og angriper da de vet de kommer til å vinne. Vi derimot vet vi kommer til å tape, så det er lett å gi opp. Løsningen blir enten å dra tilbake i tid og redde John før han blir drept, eller å endre fremtiden litt så Sarah Connor tar over rollen som leder. Dere vet jo hva de sier. Hell hath no fury like a woman scorn... :p

* Sarah Connor? Burde være greit nok, men nå er jo tittelen Sarah Connor Chronicles. Men om hun absolutt vil slutte kan vi jo heller avslutte serien med for eksempel dommedag og lage en ny serie kalt John Connor Chronicles?

* Resten er ikke så viktige. En robot (f.eks Cameron og Cromartie) kan jo erstattes, og han FBI-agenten kan jo bli drept uten at det påvirker fremtiden noe spesielt.

 

Er man nerd og kjeder seg... :p

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
* Derek Reese spilles av Brian Austin Green, kjent fra Freddie.

 

Du glemte den viktigste av alle. Beverly Hills 90210 :p

 

Forøvrig, det var vel endel som klaget på at "en fra 90210" skulle være med. Han har etter mitt syn gjort en god rolle til nå.

 

Enig. Synes han var vanvittig irriterende i 90210, og hadde vel egentlig glemt ham, til jeg så ham i denne serien.

Lenke til kommentar

Har oppdatert CV-en hans.

 

Jeg vet de foreløpig vurderer hvilke serier som skal få fortsette, og denne er dessverre ikke bekreftet ennå. Selvsagt kommer det mye ann på hvor mange som ser den, og det er nettopp det jeg mente. Jo flere som laster den ned ulovlig, jo færre ser den på TV. Men ikke spør hvor jeg fikk tak i den... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...