Gå til innhold

Terminator: The Sarah Connor Chronicles


Anbefalte innlegg

Skal vist ha noe med at det må være omsluttet av biologisk materiale, men da skulle de jo egentlig bare kunne sy våpnene inn i en gris eller noe liknende. Noe angivelig Terminatorene gjør i en av tegneseriene, de syr våpnene inn i mennesker og dreper de når de har kommet igjen.

 

En forklaring som medfører at hodeskallen som kom flyvende gjennom midt i sesongen var en goof. Men pyttsan, det er egentlig ganske bagatellmesig. Ser for meg at de opprinnelig gjorde det slikt for å finne en unnskyldning til å ha Arnold spradende rundt naken for å flexe rumpa. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en ting jeg ikke helt skjønte var. hvordan kunne Jon se far sin som unge?! måtte ikke han drart tilbake i tid for å se det da?

 

Blir no litt feil vist far og sønn er i samme tidsone men faren er 8 år gammel. uten at noen av de har bevegd seg i tiden (utenom den time travel jon tok da, for det har vel lite å si)

Lenke til kommentar
en ting jeg ikke helt skjønte var. hvordan kunne Jon se far sin som unge?! måtte ikke han drart tilbake i tid for å se det da?

 

Blir no litt feil vist far og sønn er i samme tidsone men faren er 8 år gammel. uten at noen av de har bevegd seg i tiden (utenom den time travel jon tok da, for det har vel lite å si)

 

 

Faren til John er født etter han. Dette går til ved at faren til John i fremtiden reiser tilbake til tid og møter moren til John (i filmen Terminator). Der gjør han Sarah Connor gravid.

 

Det er nettopp det at faren til John har reist i tid som gjør dette møtet mulig.

Lenke til kommentar
en ting jeg ikke helt skjønte var. hvordan kunne Jon se far sin som unge?! måtte ikke han drart tilbake i tid for å se det da?

 

Blir no litt feil vist far og sønn er i samme tidsone men faren er 8 år gammel. uten at noen av de har bevegd seg i tiden (utenom den time travel jon tok da, for det har vel lite å si)

har du aldri sett the terminator??????

Lenke til kommentar

http://www.eonline.com/gossip/kristin/deta...1e-c0999930a41b

Many of you have been asking about the fate of Terminator: The Sarah Connor Chronicles, so I'm happy to report that barring any apocalyptic shifts at the Fox network, Terminator is very likely to return in the fall.

Det er altså en god mulighet for sesong 2 av Terminator; men vi får ikke vite det før i mai da Fox annonserer hvilket programmer som for fortsettte og eventuelle nye programmer.

Lenke til kommentar
synd at det bare var 9 episoder i sesong 1. fikk lyst til å se mer. noen som vet når neste sesong kommer? skulle det ikke være fleire episoder i sesong 1? kommer de i begynnelsen av sesong 2?

 

Det skulle egentlig være 4 episoder til, men det ble avlyst på grunn av streiken. Hvis det blir en sesong 2 skal historien i de episodene vises i starten av sesong 2.

Lenke til kommentar
en ting jeg ikke helt skjønte var. hvordan kunne Jon se far sin som unge?! måtte ikke han drart tilbake i tid for å se det da?

 

Blir no litt feil vist far og sønn er i samme tidsone men faren er 8 år gammel. uten at noen av de har bevegd seg i tiden (utenom den time travel jon tok da, for det har vel lite å si)

har du aldri sett the terminator??????

 

jo.. men ikke alt som sitter like godt etter mange så mange år? hvorfor så kritisk svar? er ikke denne tråden laget for å diskutere serien?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...