Tå. Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Beholde Dullhouse og kansellere Terminator? Var jo også en avgjørelse å ta Men får vel vente på bekreftelsen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg tror ikke TSCC-folka er i samtaler med Salvation-folka. De er regnet som to forskjellige kontinuiteter, så noen crossover tviler jeg på. Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Beholde Dullhouse og kansellere Terminator? Var jo også en avgjørelse å ta Selv om Dollhouse har hatt lavere seerantall enn Terminator, tjener Fox mer på den. Dollhouse produseres av Fox selv. Terminator produseres av WB. Dette betyr at Fox kan regne med inntekter fra DVD utgivelser osv., men tjener ingenting på Terminator. Dollhouse er også mye rimeligere å produsere. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nei!!!! Hvordan kan de gjøre det :cry::cry: Bare slutte der med en haug ubesvarte spørsmål. Jeg hater hva tv og fox har blitt til! kunne de ikke bare gitt det 4-5 episoder så de kunne avsluttet på ordentlig vis ihvertfall! Neida, send j**la paradise hotel og Idol, men legg ned alle programmene som faktisk er nytenkende. !?"!?&/¤# Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Paradise Hotel kan du finansiere med panten fra julebordet hos Fox, vet du. TSCC koster millioner på millioner. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Selvfølgelig!? betyr ikke at det ikke er møkkatv som går forran skikkelig kvalitet her bare fordi det er noen få (underdrivelse) kroner ekstra å tjene. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Vel, vi snakker om aksjeselskaper med eiere som er skikkelig fan av dollar. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 ok. Derfor har jeg ikke lov til å være skuffet over dette, og den generelt synkende kvaliteten på tv? Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 nei, du prøver jo å forsvare avgjørelsen deres. Men jeg synes fremdeles jeg må få være skuffet over hvilken retning tv har tatt Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Neida, jeg forklarer den. Serien tjente ikke nok penger. Jeg mener den fortjener å leve siden den holder god kvalitet. Sånn som TV driver på nå med reality TV i stedet for kvalitets TV kommer folk til å slutte å se på TV i løpet av fem år, og youtube tar over fullstendig. De burde kjøre "the long play", satse på tunghard kvalitet og tape penger i fem år, for så å tjene penger i 20 år. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det minner litt vel mye om Farscape. Det var selve flaggskipet for kanalen, men ble flyttet av en eller annen grunn til et helt idiotisk tidspunkt uten noe særlig varsel og mistet selvsagt veldig mange seere. Fordi det mistet mange seere tjente de veldig mye mindre, og serien ble kansellert. Logikk på sitt beste. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Blir det en sesong 3? eller må vi finne noe annet å gjøre på fritiden? blei jo så spennende på slutten. Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Dessverre. Serien er kansellert. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Satan hvor mye jeg hater Fox. De presterer jo kunststykket å kansellere serie på serie som er konge!. Family guy - ok de fikk fortsette da... Futurama Firefly Terminator ... Lenke til kommentar
War Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg synnes de skulle ha droppet 50% av dritten og heller hatt mindre men bedre serier. Terminator var genialt, droppet for hva? Den søppla de sender nå? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 første halvdel av sesong 2 var jo direkte dårlig, så ble det plutselig meget bra. Synes godt de kunne ha ridd på Terminator:Salvation bølgen... Lenke til kommentar
Resident Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Ja det ble kansellert av Fox... Jeg har sett hele serien og den var absolutt kjempebra. Season 2 hadde noen LITT treige episoder, men stort sett så eide serien. Disse gutta her driver med forskjellige prosjekter i forsøk om å redde serien. Ganske spennende om vi kunne fått til en Tscc-film som kunne gi en avslutning, som fans fikk til med en annen GENIAL serie, Firefly. http://savethescc.com/ btw, et morsomt youtubeklipp jeg la ut kort tid etter at det ble offentligjort at Fox droppet serien: Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ja det ble kansellert av Fox... Jeg har sett hele serien og den var absolutt kjempebra. Season 2 hadde noen LITT treige episoder, men stort sett så eide serien. Disse gutta her driver med forskjellige prosjekter i forsøk om å redde serien. Ganske spennende om vi kunne fått til en Tscc-film som kunne gi en avslutning, som fans fikk til med en annen GENIAL serie, Firefly. http://savethescc.com/ btw, et morsomt youtubeklipp jeg la ut kort tid etter at det ble offentligjort at Fox droppet serien: kan du fortelle meg litt om den firefly filmen og hvor man får tak i den? er den i hd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå