WarpX Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ok, får vel gi den en sjanse... Har jo SGA og Torchwood som jeg følger med på, så merker ikke så mye til denne streiken... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Synes dette var veldig bra, og definitivt noe jeg kommer til å følge med på. Om ikke serien holder seg, så er i alle fall Summer Glau vel verdt det i seg selv. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Episode 1 hadde vertfall tidenes one-liner: Da han snur seg og sier "Class dismissed." Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Terminator blir aldri det samme uten Arnold men denne serien er faktisk et stort lyspunkt i disse triste seriedager (pga streiken selvsagt). Hvilken streik snakker vi om her? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Streiken blant manusforfatterne i Hollywood som rammer mange serier blant annet. Uten manus er det vanskelig å filme. Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Streiken blant manusforfatterne i Hollywood som rammer mange serier blant annet. Uten manus er det vanskelig å filme. Jasså ja, det er altså derfor det har vært så stille på seriefronten de siste månedene? FIkk det ikke med meg. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 God serie som jeg nok kommer til å følge med på. Summer Glau spiller utrolig bra synes jeg Jeg lo godt når Cameron ble slått ut mens de skulle finne pengene i episode 2, og han andre skumlingen var på vei opp til leiligheta, og de lempet henne ut av vinduet fordi hun var immobil. ^^ samme her. men jeg lo bedre nå ho vart meid ned av bilen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 God serie som jeg nok kommer til å følge med på. Summer Glau spiller utrolig bra synes jeg Jeg lo godt når Cameron ble slått ut mens de skulle finne pengene i episode 2, og han andre skumlingen var på vei opp til leiligheta, og de lempet henne ut av vinduet fordi hun var immobil. ^^ samme her. men jeg lo bedre nå ho vart meid ned av bilen. "Please remain calm" Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ja.. perfekt komentar i den sitvasjonen!!! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Lurer på hvordan jeg hadde reagert om jeg hadde kjørt på ei smellvakker kerring i 80km/t, huet hennes hadde stikki gjennom ruta og hun hadde sagt det til meg. Dæng. Lenke til kommentar
Anders_strand Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Jeg har tidligere fulgt med på den nå nedlagte serien The 4400, så var rart å se Glau i ny rolle. Men hittil virker det som en god serie, som jeg definitivt kommer til å følge med videre på! Endret 21. januar 2008 av Anders_strand Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Noen som vet når episode 3 kommer? Lenke til kommentar
Anders_strand Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Den kommer i natt Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Episode 3 var kanskje litt slappere....men absolutt ikke skuffende.. Gleder meg til episode 4 for å si det sånn Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Episode 3 var kanskje litt slappere....men absolutt ikke skuffende.. Gleder meg til episode 4 for å si det sånn ep. 3 var den dårligste av de 3 første. men verdt å se for all del. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Må vel si at det er ikke akkurat en serie en kommer til å følge så fryktelig mye med på med mindre det tar seg kraftig opp etter hvert..virket kjedelig til tross for ei steike pen cyborg medhjelper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Dette var jo en aldeles glimrende serie, selv uten Arnold. Bare det holder seg like bra fremover, blir dette en klassiker. Nå er jeg rimelig Terminator fan også da, men hadde forventet noe mye dårligere da jeg så pilot episoden Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Dette var jo en aldeles glimrende serie, selv uten Arnold. Bare det holder seg like bra fremover, blir dette en klassiker. Nå er jeg rimelig Terminator fan også da, men hadde forventet noe mye dårligere da jeg så pilot episoden Enig, synes den er god og spennende. Men det jeg likte dårligst var den onde terminatoren, elendig skuespiller av det vi har sett til nå. En annen til som irriterer litt, i første episode når Cameron møter John så virker hun som ei normal jente, men nå, etter hun har hatt mye kontakt med mennesker virker hun mer som ei cyborg. Men det er bare morro :!: Synes foresten episode 3 var bra jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Dette var jo en aldeles glimrende serie, selv uten Arnold. Bare det holder seg like bra fremover, blir dette en klassiker. Nå er jeg rimelig Terminator fan også da, men hadde forventet noe mye dårligere da jeg så pilot episoden Enig, synes den er god og spennende. Men det jeg likte dårligst var den onde terminatoren, elendig skuespiller av det vi har sett til nå. En annen til som irriterer litt, i første episode når Cameron møter John så virker hun som ei normal jente, men nå, etter hun har hatt mye kontakt med mennesker virker hun mer som ei cyborg. Men det er bare morro :!: Synes foresten episode 3 var bra jeg. Kanskje det var litt av gimmicken (eller hvordan du nå staver det) at man ikke skulle sjønne at hun var cyborg med en gang, noe jeg ikke gjorde. Derimot er Reese heit! cyborg eller ikke så hadde hvem som helst lagt seg på alle fire for en ekte robo-dance! Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 La merke til det jeg og, at hun virker mye mer kunstig nå enn da hun møtte john. hehe. Det er som Zevs sier, et gimmick, men det henger ikke helt på greip med historien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå