Gå til innhold

Terminator: The Sarah Connor Chronicles


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og der var han tilbake. Burde ikke seriøst Ellison skjønne at noe er galt med Weaver nå. Han har jo hørt historien til Sarah &co, og burde klare å dedusere at det er Skynet weave har i kjelleren.

 

Jeg tror han egentlig vet det, og er egentlig på lag med John & co, men velger å kjøre sitt eget løp.

Dermed er han på insiden.

Regner med vi får se dette i løpet av kun kort tid.

 

Og steike og Summer Glau var heit i den kjolen og det håret hun hadde på den middagen....*sikle*

Lenke til kommentar

Det er vel derfor han mener at den bør læres de 10 bud? For kanskje å avverge katastrofen før den intreffer på sin egen måte?

 

 

Forøvrig la en kamerat av meg merke til noe. Når cromartie ser på Summer, står der "cyborg" i HUD'en hans. Gjør det det på andre terminators også? eller er hun spesiell p.g.a. det? Sånn med tanke på at hun kan spise også. Hva står det på andre terminators?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Synes egentlig hele serien begynner å bli meget kjedelig. Ep 10 er vel den kjedeligste til nå og holdt på å sovne av flere ganger under episoden.. og det var ikke for at jeg var trøtt eller noe. Så lei av han sur k..en John Connor med sin negative holdning til alt. Håper han Cromartie får gnisten tilbake så det kan bli litt skikkelig, etterlengtet action og ikke det der såpeopera driten så jeg syns det ligner mest på nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...