MrLee Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg mener det ble avslørt tidligere? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Vet politimannen at summer er en robot nå?Hu var litt sterk da må han ha tenkt. han vet det vel ikke 100% ? Men har vel mere dratt den slutningen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Han vet det selvfølgelig. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen som vet hvorfor de ikke tok med seg chromati fyren med seg tilbake? De kunne i det minste la noen være igjen å vokte restene. What can go wrong will go wrong eller noe i den dur. Lenke til kommentar
lain Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Var vel redde for å bli stoppet på grensa eller no. Men ja, de gjør mye rare "feil", føler det skjer lite i forhold til main story. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Og der var han tilbake. Burde ikke seriøst Ellison skjønne at noe er galt med Weaver nå. Han har jo hørt historien til Sarah &co, og burde klare å dedusere at det er Skynet weave har i kjelleren. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Og der var han tilbake. Burde ikke seriøst Ellison skjønne at noe er galt med Weaver nå. Han har jo hørt historien til Sarah &co, og burde klare å dedusere at det er Skynet weave har i kjelleren. Jeg tror han egentlig vet det, og er egentlig på lag med John & co, men velger å kjøre sitt eget løp. Dermed er han på insiden. Regner med vi får se dette i løpet av kun kort tid. Og steike og Summer Glau var heit i den kjolen og det håret hun hadde på den middagen....*sikle* Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Det er vel derfor han mener at den bør læres de 10 bud? For kanskje å avverge katastrofen før den intreffer på sin egen måte? Forøvrig la en kamerat av meg merke til noe. Når cromartie ser på Summer, står der "cyborg" i HUD'en hans. Gjør det det på andre terminators også? eller er hun spesiell p.g.a. det? Sånn med tanke på at hun kan spise også. Hva står det på andre terminators? Endret 26. november 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Godt mulig det er tilfellet. Regner uansett at han går mer drastisk til verk nå som han ser Chromartie der. Må jo skjønne at ingenting godt kan komme av dette. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Godt mulig det er tilfellet. Regner uansett at han går mer drastisk til verk nå som han ser Chromartie der. Må jo skjønne at ingenting godt kan komme av dette. Folkens han heter Cromartie, uten noen 'h' der Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 slutten i niern var litt spennende, skal se 10 nå cant wait Lenke til kommentar
syverty Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Synes egentlig hele serien begynner å bli meget kjedelig. Ep 10 er vel den kjedeligste til nå og holdt på å sovne av flere ganger under episoden.. og det var ikke for at jeg var trøtt eller noe. Så lei av han sur k..en John Connor med sin negative holdning til alt. Håper han Cromartie får gnisten tilbake så det kan bli litt skikkelig, etterlengtet action og ikke det der såpeopera driten så jeg syns det ligner mest på nå. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Enig i at episode 10 var kjedelig. Ikke noe spesielt engasjerende episode. Det var en slags fyll-historie.. de liker jeg sjeldent. Håper de klarer å holde seg unna dette fremover.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Forrige episode var også filler. På tide å komme tilbake til historien synes jeg. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Enig i det. De har tapt seg veldig i det siste. Siste spennende episode var når John og Reese var på treningsleir. Burde komme med noe spennende snart, ellers ser det mørkt ut for serien. Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg for en likte bibliotek episoden. vanskelig, om ikke umulig å levere varene til alle som ser på. Men så er jeg av de som liker prehirstorie osv, ikke bare skyte skyte action hele tiden. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg likte den jeg også. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Bibliotek episoden var da mye bedre enn Episode 10 helt klart, kunne fint byttet ut episode 10 med mer bibliotek egentlig ... Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hvorfor snakker alle om Bibliotek? Husker bare en fødsel jeg og en familie som ble truet. Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå