Corlan Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Man får faktisk armor piercing pellets også. Beregnet til penetrasjon av vester. Hvem vet. Chromartie daua, og alt er velstand. Realisme er kanskje ikke det viktigste i en serie som handler om killer robots from the future.. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Man får faktisk armor piercing pellets også. Beregnet til penetrasjon av vester. Hvem vet. Chromartie daua, og alt er velstand. Realisme er kanskje ikke det viktigste i en serie som handler om killer robots from the future.. Amen brother!! Lenke til kommentar
War Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Her er det de bruker. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 hehe the devil is in the details. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 er det en screencap fra serien? og hva slags kuler er det? jeg er total n00b når det gjelder ammunisjon... Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Er vilt ammunisjon. Patronen er 3-1/4" lang, der 1-1/4 er fyllt med krutt. Størrelsen på haglene er 2.5mm, noe som er veldig lite. Faen nå ødelegger jeg her... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) OK. Jeg tror vi blir enige om 1. Vi driter i ammoen som ble brukt er den viste eller slug 2. Det er fåfengt å snakke om realisme i en serie som forutsetter drapsmaskiner som ser ut som mennesker sendt tilbake fra fremtiden. og lar diskusjonen om akkurat det temaet ligge der And now, for something completely different: Hvem er hottest Lena eller Summer? Endret 13. november 2008 av MrLee Lenke til kommentar
War Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) ja det er fra serien E8 på slsutten i utlandet i jalla fengselet da de rømmer og skal lade hagla i bilen. Summer er passe hot Endret 13. november 2008 av War Lenke til kommentar
War Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) VS det skrukket her ---------------- Synnes serien er litt for følsom/menneskelig. ååååååå jeg vil være en ungdom ååååå mitt liv åååå i wanna be my self , live MY life ååååååå i dont wanna run ååååååå Endret 13. november 2008 av War Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ikke den råeste episoden av terminator i dag..... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ikke den råeste episoden av terminator i dag..... Jeg for min del synes den var meget bra! Nå begynner vi og snakke timelines og paradokser her Me like... Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ikke den råeste episoden av terminator i dag..... Jeg for min del synes den var meget bra! Nå begynner vi og snakke timelines og paradokser her Me like... Ja akkuratt det overasket meg også, på en positiv måte. Spørsmålet blir hva de gjør med det videre. Har en sterk følelse av at det ebber ut i vissvass. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Helt enig. Herlig paradoks. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hadde dem ikke kastet litt på politimannen hadde jeg ikke sett forskjell på dette og home and away. Usedvanlig slapp episode, men historie har vel sin plass. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Spoiler: Hmm, har de begynt å torturere folk i containere i home and away? Tror jeg må begynne å se det igjen da...for da har de virkelig endret stil Endret 19. november 2008 av MrLee Lenke til kommentar
War Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jepp Denne fyren blir stadig banket opp av mystiske menn. De forfølger også etter og prøver å skade denne mannen Det slosses seg imellom Det finnes også en gjeng Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tydelig at jeg må begynne å se home and away da Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 irriterer meg at Ellison klarte å lure dem. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Vet politimannen at summer er en robot nå? Hu var litt sterk da må han ha tenkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå