-iL- Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Summer Glau er jo 26 da og spiller en terminator som skal være 16-17? eneste som spiller noe i nærheten av alderen sin er vel Lena Headey (35) Skjønt at skuespillere spiller "nedover" er jo ett ikke akkurat ukjent fenomen da.. dæven du har rett. tenkte ikke på at Cameron skulle være like gammel som John. anyways; andre som synes det skytescene var litt idiotisk? hvorfor står Cromartie der bare? tror alle terminators at de tåler ALT? han gjør jo ingen forsøk på å ta dekning. Desuten traff han ikke med ETT jævla skudd? Jeg liker dog Ellison (?) bedre og bedre. Fint at de får enda fler med på sitt "lag", dog alle som er på deres side er meget sårbare for tracking av terminators. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er litt redd for at Ellison downplayer forholdet til t1001. Eller om han i det hele tatt innrømmer at han jobber med henne. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 og desuten, vanlige kuler/våpen klarer ikke ødelegge en terminator på den måten som de gjorde. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Cromartie hadde fler kulehull i skjorta si etter han ble beskutt på politistasjonen. Like før han følger etter ellison hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 og desuten, vanlige kuler/våpen klarer ikke ødelegge en terminator på den måten som de gjorde. Ja, det var litt besynderlig at hagla til Cameron klarte å blåse hull på skallen... det har så absolutt ikke hendt før.. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Possibility: Sky net har gått tom for foretrukket metall. Og må dermed bruke svakere legeringer. Noe som igjen fører til svakere terminatorer. Programvaren er uendret, og de oppfører seg dermed som før. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Possibility: Sky net har gått tom for foretrukket metall. Og må dermed bruke svakere legeringer. Noe som igjen fører til svakere terminatorer. Programvaren er uendret, og de oppfører seg dermed som før. Veldig mulig. Spesielt satt i sammenheng med episoden heavy metal i sesong 1 hvor Cameron ødelegger en last med metall nok til å lage 400+ terminators. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Veldig bra episode! Litt irriterende med den mexikanske musikken Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Possibility: Sky net har gått tom for foretrukket metall. Og må dermed bruke svakere legeringer. Noe som igjen fører til svakere terminatorer. Programvaren er uendret, og de oppfører seg dermed som før. Veldig mulig. Spesielt satt i sammenheng med episoden heavy metal i sesong 1 hvor Cameron ødelegger en last med metall nok til å lage 400+ terminators. Men dette er den samme terminatoren som utslettet ett helt FBI HRT team...så det henger ikke heeelt sammen Lenke til kommentar
War Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Woot har dette startet igjen? Så sesong 1 og ble skuffa da det ikke var mer på en stund. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) se på den positive siden, nå kan du ta en hel dag og se alle episodene i S2 på rad mer spenning skal du lete lenger etter. Endret 12. november 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Possibility: Sky net har gått tom for foretrukket metall. Og må dermed bruke svakere legeringer. Noe som igjen fører til svakere terminatorer. Programvaren er uendret, og de oppfører seg dermed som før. Veldig mulig. Spesielt satt i sammenheng med episoden heavy metal i sesong 1 hvor Cameron ødelegger en last med metall nok til å lage 400+ terminators. Men dette er den samme terminatoren som utslettet ett helt FBI HRT team...så det henger ikke heeelt sammen De brukte MP5, og ikke hagler, og 5 close-up hagleskudd på samme sted skader ganske mye mer en random skudd mot hele kroppen Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Burde jo tro de klarer hodeskudd med mp5 fra 3 meters avstand uansett men. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Mp5 er dritt, det er vanlig 9mm pistolkuler og selv med singleshoot så bommet kulene med 1 meter på 20m blink. Selv i full auto er det ingen rekyl og kulene treffer bakken overalt til høyre og venstre, makan til drittvåpen skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
johome Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har ikke fulgt med i denne tråden. Trodde at TVNorge hadde pause , eller fortsetter serien i en annen kanal ? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 det er vel fox som sender det, men jeg laster det ned som sikkert flesteparten i denne tråden. på den måten får man bedre kvalitet og får det fortere en tv norge. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Mp5 er dritt, det er vanlig 9mm pistolkuler og selv med singleshoot så bommet kulene med 1 meter på 20m blink.Selv i full auto er det ingen rekyl og kulene treffer bakken overalt til høyre og venstre, makan til drittvåpen skal man lete lenge etter. Nå er jo ikke en MP5 beregnet på å skyte på lengre avstand i utgangspunktet. Om skytteren har en spredning så vill som du beskriver der så er det nok skytteren det står på og ikke våpenet. Med mindre våpnet i seg selv er defekt... MP5 ble laget for bl.a å tømme hus/leiligheter, derfor er det et lite våpen med lite rekyl. "Vanlig" 9mm kuler gjør vondt det også, men ser den at "offeret blør ihjel av skadene". Spørsmålet igjen er hvor man treffer. Ser man på siste episode så ser ihvertfall jeg at kulene tar vekk hud og blod, men ikke ødelegger metallet. Utenom når "han" blir truffet i øyet. Ville vel påstått at øyet er uansett en soft spot, selv på terminatorene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Men så ødelagt som hodet hans var, så virker det som mer enn en hagle, selv på point blank, med flere skudd skulle klare å gjøre. Forøvrig er det iallefall 2 på det HRT teamet med M4 Endret 12. november 2008 av MrLee Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Enig i dette, det var litt snodig at han blei så maltraktert av skuddene... likevel kunne jeg vært med på den at han blei veldig skadet av 5 hagleskudd i øyet (eller hvor mange det var). Og at han da ville vært veldig ødelagt rundt øyet. Ikke fullt så ødelagt som han blei... men jeg vet ikke om det trenger noen forklaring at special effects folkene vil imponere ... ? Hadde skaden skjedd noe annet sted så hadde jeg reagert kraftigere.. vi får håpe de holder seg innenfor streken... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Enig i dette, det var litt snodig at han blei så maltraktert av skuddene... likevel kunne jeg vært med på den at han blei veldig skadet av 5 hagleskudd i øyet (eller hvor mange det var). Og at han da ville vært veldig ødelagt rundt øyet. Ikke fullt så ødelagt som han blei... men jeg vet ikke om det trenger noen forklaring at special effects folkene vil imponere ... ? Hadde skaden skjedd noe annet sted så hadde jeg reagert kraftigere.. vi får håpe de holder seg innenfor streken... Aldri hørt om slugs? Vanlige hagleskudd hadde aldri ødelagt ham så mye, men med slugs så forstår jeg det godt.. Wiki Slugs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå