Gå til innhold

Terminator: The Sarah Connor Chronicles


Anbefalte innlegg

Er noe galt med T1000 klona synes jeg, eller hu som spiller den. Vet ikke helt om jeg faktisk liker ideén med å ha med en T1000 i serien i det hele tatt. Snart får vi vel introdusert en T-X; i neste sesong kanskje. Ikke synes jeg hun er flink skuespiller heller, det er noe som virker "presset" med henne når hun prater. Som om hun prøver alt hun kan å snakke "korrekt" eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg lurer på er når de tar og smelter AAA modellene de "dreper" hva skjer da med de 2 energi "batteriene" de har innbygget (Som sett i Terminator III rise of the machines) Burde ikke de da eksplodert og tatt med seg et par nabolag i samme slengen (hehe)

 

Kanskje de sparer på dem og bruker dem i lommelykter e.l ;)

 

Håper forøvrig at serien IKKE blir kansellert, en av de bedre seriene for øyeblikket. Prison break begynner og dra ut en smule synes jeg (bare min mening)

Lenke til kommentar

Bra serier for øyeblikket.

 

1. Supernatural

2. The Unit

3. The Shield

4. TSCC

5. Heroes

6. Supernatural

7. Supernatural

8. Supernatural

9. Prison Break

10. Simpsons

 

Høyst subjektivt selvsagt :p

 

(andre serier jeg ser på er HIMYM, Smallville, Fringe, True Blood, ER, Southpark

Lenke til kommentar
Det eneste jeg lurer på er når de tar og smelter AAA modellene de "dreper" hva skjer da med de 2 energi "batteriene" de har innbygget (Som sett i Terminator III rise of the machines) Burde ikke de da eksplodert og tatt med seg et par nabolag i samme slengen (hehe)

 

Kanskje de sparer på dem og bruker dem i lommelykter e.l ;)

 

Håper forøvrig at serien IKKE blir kansellert, en av de bedre seriene for øyeblikket. Prison break begynner og dra ut en smule synes jeg (bare min mening)

 

Dessverre er det Fox måte å gjøre ting på. Ett show daler, mens ett annet stiger... hva gjør de? jo de kutter det som stiger for at det ikke skal stjele seere fra det som er på vei ned...

 

Prison break burde vært avsluttet etter første sesong imho.

Lenke til kommentar
Bra serier for øyeblikket.

 

1. Supernatural

2. The Unit

3. The Shield

4. TSCC

5. Heroes

6. Supernatural

7. Supernatural

8. Supernatural

9. Prison Break

10. Simpsons

 

Høyst subjektivt selvsagt :p

 

(andre serier jeg ser på er HIMYM, Smallville, Fringe, True Blood, ER, Southpark

 

sant så sant :D simpsons kunne delt 10ende med family guy og american dad da :D

Lenke til kommentar
Bra episode. Moro å se at de tok den 888 ganske enkelt. Litt skuffa over at de ikke trengte camerons hjelp men. Lo litt når cameron stod der med ungen i kragen en meter over bakken "Should I read you a bedtime story?" :!:

 

Lo selv :p

 

Mangler litt på takt&tone eller sosial inteligens disse terminatorene

Lenke til kommentar
Det eneste jeg lurer på er når de tar og smelter AAA modellene de "dreper" hva skjer da med de 2 energi "batteriene" de har innbygget (Som sett i Terminator III rise of the machines) Burde ikke de da eksplodert og tatt med seg et par nabolag i samme slengen (hehe)

 

Terminator III er ikke en del av dette universet og dermed er heller ikke disse "batteriene" det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...