ExcaliBuR Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er noe galt med T1000 klona synes jeg, eller hu som spiller den. Vet ikke helt om jeg faktisk liker ideén med å ha med en T1000 i serien i det hele tatt. Snart får vi vel introdusert en T-X; i neste sesong kanskje. Ikke synes jeg hun er flink skuespiller heller, det er noe som virker "presset" med henne når hun prater. Som om hun prøver alt hun kan å snakke "korrekt" eller noe. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hun er skotsk og mer vandt med å synge enn å spille? Manson hadde vært ett "hot" valg for 10 år siden, men nå vet jeg ikke helt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Om serien blir kanselert, blir jeg noe skuffet. Akkurat med Jericho, en utrolig flott serie, men CBS ble griske. Birger Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fox er griskere. Sarah Connor hadde en ok første sesong, men de nye episodene og sesong 2 har dappa helt ned. Så Sarah Connor blir med alt sansynelighet økset før november. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Synes sesong 2 er bedre jeg for å være ærlig. Blir veldig skuffa hvis det blir cancellation. Flott serie. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 ep 05 fikk vi se en menneskelig side av Sarah, ok+ skuespilling av henne også. Snedig måte de drepte AA(A?) på. Hvor mange terminators er det igjen nå? Cro-martie? T1000 ? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Han de glemte igjen i den bunkeren i sesong 1. Heavy Metal heter episoden. så 3 + de vi ikke vet om enda. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvorfor skulle det bli kansellert? Få seertall? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det eneste jeg lurer på er når de tar og smelter AAA modellene de "dreper" hva skjer da med de 2 energi "batteriene" de har innbygget (Som sett i Terminator III rise of the machines) Burde ikke de da eksplodert og tatt med seg et par nabolag i samme slengen (hehe) Kanskje de sparer på dem og bruker dem i lommelykter e.l Håper forøvrig at serien IKKE blir kansellert, en av de bedre seriene for øyeblikket. Prison break begynner og dra ut en smule synes jeg (bare min mening) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bra serier for øyeblikket. 1. Supernatural 2. The Unit 3. The Shield 4. TSCC 5. Heroes 6. Supernatural 7. Supernatural 8. Supernatural 9. Prison Break 10. Simpsons Høyst subjektivt selvsagt (andre serier jeg ser på er HIMYM, Smallville, Fringe, True Blood, ER, Southpark Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det eneste jeg lurer på er når de tar og smelter AAA modellene de "dreper" hva skjer da med de 2 energi "batteriene" de har innbygget (Som sett i Terminator III rise of the machines) Burde ikke de da eksplodert og tatt med seg et par nabolag i samme slengen (hehe) Kanskje de sparer på dem og bruker dem i lommelykter e.l Håper forøvrig at serien IKKE blir kansellert, en av de bedre seriene for øyeblikket. Prison break begynner og dra ut en smule synes jeg (bare min mening) Dessverre er det Fox måte å gjøre ting på. Ett show daler, mens ett annet stiger... hva gjør de? jo de kutter det som stiger for at det ikke skal stjele seere fra det som er på vei ned... Prison break burde vært avsluttet etter første sesong imho. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bra serier for øyeblikket. 1. Supernatural 2. The Unit 3. The Shield 4. TSCC 5. Heroes 6. Supernatural 7. Supernatural 8. Supernatural 9. Prison Break 10. Simpsons Høyst subjektivt selvsagt (andre serier jeg ser på er HIMYM, Smallville, Fringe, True Blood, ER, Southpark sant så sant simpsons kunne delt 10ende med family guy og american dad da Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 sant så sant simpsons kunne delt 10ende med family guy og american dad da hehe, nå ser jeg ikke jeg på de 2 seriene da, og det var en rangering basert på de jeg ser nu. anyways, det er way off topic. ontopic; claymore simulators? Finnes det? *vil ha* hehe Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bra episode. Moro å se at de tok den 888 ganske enkelt. Litt skuffa over at de ikke trengte camerons hjelp men. Lo litt når cameron stod der med ungen i kragen en meter over bakken "Should I read you a bedtime story?" :!: Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bra episode. Moro å se at de tok den 888 ganske enkelt. Litt skuffa over at de ikke trengte camerons hjelp men. Lo litt når cameron stod der med ungen i kragen en meter over bakken "Should I read you a bedtime story?" :!: Lo selv Mangler litt på takt&tone eller sosial inteligens disse terminatorene Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det eneste jeg lurer på er når de tar og smelter AAA modellene de "dreper" hva skjer da med de 2 energi "batteriene" de har innbygget (Som sett i Terminator III rise of the machines) Burde ikke de da eksplodert og tatt med seg et par nabolag i samme slengen (hehe) Terminator III er ikke en del av dette universet og dermed er heller ikke disse "batteriene" det heller. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 De batteriene detonerer kun når de blir fjernet fra exo skjelettet. Kun da blir de ustabile nok til å frembringe en eksplosjon. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Blir det lagd norsk undertekst til serien. helst synkronisert til: Terminator The Sarah Connor Chronicles S02EXX 720p HDTV x264-CTU Lenke til kommentar
Lange Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bra serier. Ingen bestemt rekkefølge: Scrubs - Dec. 2008 Lost - January 2009 Reaper - January 2009 Battlestar Galactica - January 2009 Terminator - Mandag 8/7c Heroes - Mandag 9/8c Supernatural -Torsdag 9/8c Family Guy - Søndag 9/8c True Blood - Søndag 9pm Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg håper da for GUDS skyld at denne serien ikke blir tatt av lufta, denne ligger på min 2. plassom dagen ... kanskje delt 1. plass med Heroes også... huff huff. Blir seriøst irritert om de gjør det ... ikke at de hadde brydd seg om DET men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå