Corlan Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Veldig bra episode idag! Manglet litt på slutten av hd-utgaven. Kutta midt i når en fyr sto og snakket foran fabrikken. Skjedde det noe mer etter det? Får vel ta det i spoiler: Han fyren som stod å snakka foran fabrikke setter seg inn i en bil, smelter om til t1000 og kjører unna Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 synes fritt vi kan snakke om alt i denne serien, da den ikke er på norsk tv anyhow. Ler meg fillete av barsnlige ting i denne serien, slik som når Sarah spør Cameron: "Are you all right?" litt irritert: "ARE YOU ALL RIGHT?" og Cameron går mot henne, med ett merkelig utrykk i ansiktet, helt til hun er helt oppe på henne. "I'm allright!" Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hva er barnslig med det? o0 Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Synes faktisk ikke det var så fjollete. Var det ikke meninga at de med den scenen der prøvde å si at det fremdeles var et par ting hos Cameron som ikke helt fungerte som det skulle? Noe native programmering eller no som prøver å ta over. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hva er barnslig med det? o0 Så ut som Cameron oppførte seg som en trassig liten unge, som ikke svarer foreldrene Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tror heller hun "tenkte" over situasjonen før hun svarte. Kom selvstendige tanker inn i bildet før hun ble utsatt for bilbomben eller er dette noe som har skjedd etterpå? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 M.t.p. at hun spontant begynner å danse ballett for seg selv tidligere, så vil jeg si før Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tror heller hun "tenkte" over situasjonen før hun svarte. Kom selvstendige tanker inn i bildet før hun ble utsatt for bilbomben eller er dette noe som har skjedd etterpå? For meg virker det som hun fortsatt er "bad", men har selv valg å være snill. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 M.t.p. at hun spontant begynner å danse ballett for seg selv tidligere, så vil jeg si før Kult å se Cameron danse ballett! Summer Glau har tidligere erfaring med dette..fint å se at manusforfatterne kommuniserer bra med skuespillerne. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 synes fritt vi kan snakke om alt i denne serien, da den ikke er på norsk tv anyhow. Enig, men bare FYI starter serien på TVN afaik Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Summer Glau er en dyktig skuespiller( utrolig søt også ), og hun spiller slike "roboter" veldig bra, bare se på Firefly/Serenity Endret 18. september 2008 av -iL- Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Snakk om å bli typecast da (ikke at jeg klager, liker sci-fi jeg hehe) Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Helt overbevist om at hun hadde gjort det bra andre steder og. Synd hun ikke smiler i SCC, hun er jo skjønn når hun ikke er en 500kg robot Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Helt overbevist om at hun hadde gjort det bra andre steder og. Synd hun ikke smiler i SCC, hun er jo skjønn når hun ikke er en 500kg robot iogmed hun påstår at hun elsker John, så kanskje hun utvikler sjarm senteret sitt også hun viste jo hvordan hun skulle spille på kropp (biljard) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Helt overbevist om at hun hadde gjort det bra andre steder og. Synd hun ikke smiler i SCC, hun er jo skjønn når hun ikke er en 500kg robot Tja hun har jo hatt en liten rolle i the Unit som en av konene også, hvis jeg ikke bommer helt? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Helt overbevist om at hun hadde gjort det bra andre steder og. Synd hun ikke smiler i SCC, hun er jo skjønn når hun ikke er en 500kg robot Tja hun har jo hatt en liten rolle i the Unit som en av konene også, hvis jeg ikke bommer helt? Korrekt! Summer Glau spilte inn 7 episoder i "The Unit" som Crystal Burns. Endret 18. september 2008 av stonhans Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Helt overbevist om at hun hadde gjort det bra andre steder og. Synd hun ikke smiler i SCC, hun er jo skjønn når hun ikke er en 500kg robot Tja hun har jo hatt en liten rolle i the Unit som en av konene også, hvis jeg ikke bommer helt? Korrekt! Summer Glau spilte inn 7 episoder i "The Unit" som Crystal Burns. ekkel og usjarmerende whiny bitch spilte hun der. Klarte det også ganske bra. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hmm, tror jeg må se Firefly/Serenity igjen en dag Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 mmm. Fantastisk serie det og. Likte egentlig Serenity filmen og jeg. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 litt skuffende episode 3 synes jeg. og altfor lite Cameron! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå