Gå til innhold

Terminator: The Sarah Connor Chronicles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin og oversiktlig side om man trenger å ha litt kontroll på flere serier.

Evt. kan man bruke uTorrents smart-filter og RSS-funksjon (med feeds fra sider som ikke skal navngis her).

Og kjipt at serien holder samme dårlige linje som forrige sesong.

Tja, kommer an på hva du er ute etter. Jeg liker å ha en kalender og se hva som kommer når i løpet av en mnd. og mulighet til å sette "Acquire/Watched" på status etterhvert som de kommer ut m.m.

Så langt jeg vet, er ikke rss spesielt interaktiv når det kommer til sånne ting.

Hver til sin bruk er vel helst det man sier.

Jeg synes serien starter helt greit, ikke no å rope for, men bra nok til at jeg skal se videre. De begynner å få en grei fanbase, og ok rateing, burde hjelpe på cashflow. (og forhåpentligvis kvaliteten)

Lenke til kommentar
Tja, kommer an på hva du er ute etter. Jeg liker å ha en kalender og se hva som kommer når i løpet av en mnd. og mulighet til å sette "Acquire/Watched" på status etterhvert som de kommer ut m.m.

Så langt jeg vet, er ikke rss spesielt interaktiv når det kommer til sånne ting.

RSS-funksjonen (til uTorrent) fungerer ypperlig ved å bestandig gi deg en ferdig gave når du står opp om morgenen, og dette uten at du selv trenger å gå til steg for å holde deg selv oppdatert.

Ønsker man i vite hva som kommer i fremtiden fungerer CAT helt utmerket som et supliment.

Lenke til kommentar
Sant, i den forstand er rss fint. Men var ikke autodownload jeg snakket om ;)

Jeg liker uansett å vite hva jeg henter, kommer nok av proper m.m. til tider.

Nå pukkes "propers" opp, med smart-filteret, av den siste versjonen av uTorrent, så jeg ser ikke helt problemet.

må vist sette meg inn i hva rss og filterfunksjon ser det ut til :blush:

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes første episode suger balle? (minor spoiler alert!)

Ble for mange logiske brister. Som for eks når den chipen skulle ut så kunne man vel ha forbedret seg litt bedre? De hadde jo god tid virket det som... Den påfølgende kjøreturen var heller ikke helt i water. Er det så vanskelig å kjøre bort fra en haltende robot?

Og hva var det med slutten? Såg jo ut som de hadde byttet skuespiller :p

Nei, får satse på at neste episode blir bedre.

Lenke til kommentar
Om Cameron:

Det rant ingen tårer, men øynene hennes var ganske fuktige, og det virket som hun hadde ekte følelser. I tillegg la du kanskje merke til at hun forttsatt var satt til "Terminate" da hun ble vekket opp igjen? Hun skiftet selv, noe som tyder på at hun har ekte følelser. Hadde hun ikke hatt følelser ville hun ikke ha kunnet endre det manuelt. Men vi får se, dette var jo bare først episode. Kan ikke la slike småting ødelegge alt. :)

tror faktisk ikke heller at hun prøvde og lure han..hun overstyrte jo terminate kommandoen selv,kanskje når hun innså at det var slutten for henne så innså hun også at han betyr noe for henne ..på et rart vis for en robot.. hun som spiller sarah connor synes jeg hører mere hjemme i et britisk tvkjøkkenshow enn i denne serien :p og det kunne med fordel hatt et annet navn enn sarah connor chronicles, jeg følger allefall mere med på john og "dama" enn jeg følger med på mora sarah heh

Ai ai, for en fet serie. Synes ikke sarah connor gjør så dårlig jobb, men det er ikke akkurat lett å hoppe etter Linda Hamilton heller da. Summer Glau er veldig bra til å spille Terminator. Hun har faktisk klart mesterstykket å bli type castet til "halvt menneske halvt noe annet" roller :) Anbefaler de som liker henne å se Firefly serien (som desverre bare finnes en sesong av) Og filmen som sprang ut av den serien: Serenity

Om Cameron

Selvfølgelig har hun følelser. Det er jo det serien handler om. Maskiner som får følelser. Hun stygge rødhårede damen sier jo om "the Turk" at en datamaskin som følger reglene er billig. Men en datamaskin som blir sint og ikke følger reglene, det er det verdt å betale penger for!

Om den stygge rødhårede damen

Hun er en T-1000 ! yay!! ventet på at en sånn skulle dukke opp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...