Gå til innhold

Terminator: The Sarah Connor Chronicles


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Wow... meget bra start, må jeg si. Godtar dette som unnskyldning for streiken. :D

 

Bare to småting irriterte meg. Håper det blir forbedret raskt.

 

 

Roboter har ikke følelser, så hvorfor begynte Cameron å grine når John fjernet chippen hennes? Vet det er et triks, men likevel...

 

Likte ikke hun rødhåra dama. Hun er ikke en flink skuespiller, og karakteren hennes er altfor glad i å snakke. Det var greit nok i dag siden det er første gang hun er med, men hun burde få en mindre rolle.

 

Lenke til kommentar

Wow.. her også !

 

Snedig intro, der der er Sherilyn Manson som synger (hun som spiller Weaver). Stemningsfullt, men samtidig såpass forskjellig ifra bruken av Jonny Cash i forrige episode til at man ikke får reprisefølelsen av det.

 

Mye action og stunts, men det er vel fordi man skal åpne sesongen med et smell. Ser egentlig mer fram til mer plottdrevne episoder, men bevares: dette var bra!

Om Cromartie:

Veldig tilfredsstillende at Cromartie kun lot Ellison leve fordi han er en god ledetråd for å finne Connorfamilien. Ville blitt skuffet hvis det var av en annen grunn.

 

Om Cameron:

Jeg kunne ikke se noen tårer da hun prøvde å lure John, men kanskje jeg ikke så nok etter. Uansett, jeg synes at det virker korrekt at hun kan imitere følelser bedre som "ond" terminator. Når omprogrammeringen virker, så må det sikkert legge noen hemninger på utnyttelsen av datachipen hennes.

 

Lenke til kommentar

Om Cameron:

Det rant ingen tårer, men øynene hennes var ganske fuktige, og det virket som hun hadde ekte følelser. I tillegg la du kanskje merke til at hun forttsatt var satt til "Terminate" da hun ble vekket opp igjen? Hun skiftet selv, noe som tyder på at hun har ekte følelser. Hadde hun ikke hatt følelser ville hun ikke ha kunnet endre det manuelt. Men vi får se, dette var jo bare først episode. Kan ikke la slike småting ødelegge alt. :)

Lenke til kommentar
Om Cameron:

Det rant ingen tårer, men øynene hennes var ganske fuktige, og det virket som hun hadde ekte følelser. I tillegg la du kanskje merke til at hun forttsatt var satt til "Terminate" da hun ble vekket opp igjen? Hun skiftet selv, noe som tyder på at hun har ekte følelser. Hadde hun ikke hatt følelser ville hun ikke ha kunnet endre det manuelt. Men vi får se, dette var jo bare først episode. Kan ikke la slike småting ødelegge alt. :)

 

 

tror faktisk ikke heller at hun prøvde og lure han..hun overstyrte jo terminate kommandoen selv,kanskje når hun innså at det var slutten for henne så innså hun også at han betyr noe for henne ..på et rart vis for en robot.. hun som spiller sarah connor synes jeg hører mere hjemme i et britisk tvkjøkkenshow enn i denne serien :p og det kunne med fordel hatt et annet navn enn sarah connor chronicles, jeg følger allefall mere med på john og "dama" enn jeg følger med på mora sarah heh

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...