nordin Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg er på jakt etter et eksternt tv-kort til min ASUS A6Km. Det trenger ikke å være noe særlig mer enn lett i bruk og greit mtp kvalitet. Budsjettet er på rundt 500 kr. Skal ikke brukes til mer enn å se på TV på en 15'' skjerm og eventuelt ta opp noen programmer. Er usikker på om det er digitalt eller analogt kabel-tv jeg har. GET gikk over til digitalt bakkenett for en stund siden, så det er vel det jeg har. Men jeg kommer ikke til å bruke dekoderen med de digitale signalene på laptopen, kommer bare til å koble kontakten i maskinen direkte fra veggen. Vet ikke om det har noe å si. Setter pris på svar. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Da er det nok analogt som er veien å gå. Min anb. er Hauppauge PVR USB2. Det er litt dyrere, men har maskinvare enkoding (HW-basert) og hindrer CPU (og vifter) å gå bananas, samtidig som det er godt støttet av div prg. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Get har ikke bakkenett! Per i dag er det kun RiksTV som distribueres på bakkenettet. Bakkenettet tas inn med luftantenne. Hvis du ikke bruker luftantenne, har du enten parabol eller kabeltv. Get har kabeltv. -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå