Skumtroll Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Hipp, hipp hurra! Neste oppgave: Hvilke ability er dette? "Escape the effects of any immobilization or movement speed reduction effect." Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hipp, hipp hurra! Neste oppgave: Hvilke ability er dette? "Escape the effects of any immobilization or movement speed reduction effect." Escape artist.. Gnomes<3 Hva heter addsa til high king maulgar? Endret 4. januar 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Krosh Firehand - Mage Olm the Summoner - Warlock Kiggler the Crazed - Shaman Blindeye the Seer - Priest Am I right? Yeaaa, baby! Neste: Stokk om bokstavene og finn svaret! Alle er må løses for å få turen En realm. SMCRELELAH En rase RADINE En klasse RAWORIR En instance RIHONSTEDGAM AIRL En(?) ability ZILIMORAEDGN UTHOS Mwohhahaha, ganske lette Endret 4. januar 2008 av Gautegutten Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Skal vi se: Hellscream Draenei Warrior Magtheridon's Lair Demoralizing Shout. Endret 4. januar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Demoralizing shout. Edit: too late Endret 4. januar 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Hehe, selvfølgelig riktig Mr. Lycantrophe sin tur Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Greit. Kreativ oppgave: Jeg sikter til et sted som er Tyr's Hand vol. 2, altså et sted med samme status som Tyr's Hand. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Tyrs hand var et sted man pleide å farme etter epics før tbc.... Det du tenker på? Eller er det noe lore greier? For da aner jeg ikke... Men kanskje du mener elemental plateau? Endret 4. januar 2008 av Gnimmels Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ok... Hva het de dragene du måtte drepe i onyxia-prequestene? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Eneste dragen jeg drepte i Onyxia prequest tror jeg var General Drakkisath? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Han tenker på Horde-versjonen, som er noe skikkelig drit. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ok... Hva het de dragene du måtte drepe i onyxia-prequestene? Overlord Wyrmthalak -> Highlord Omokk -> War Master Voone -> (Rend Blackhand) -> Chronalis -> Scryer -> Somnus -> Axtroz -> General Drakkisath Hva er ett Dire Maul Tribute run? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Bare for å pirke litt: Omokk og Voone er vel ikke akkurat drager^^ Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Dire Maul tribute run vil si at du ikke dreper noen i instancen utenom sistemann.. Hva faen heter han igjen a? Ehm.. General ett eller annet.. Fock, husker jeg farmet DM 1000000 ganger.. Faen, tomprat på G! Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Hadde vært kjedelig om tråden skulle dø så fort.. Så jeg bumper den! Kom igjen, noen vet vel hva et DM tribute run er? Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) et dm tribute run er når du går inn i DM north, skipper alle bossene og bare dreper siste bossen slik at du får en kiste med 3 ekstra blå ting i + en del greens + pots. man må også bruke et kult gordok kostyme for å lure captain ett eller annet. et DM tribute run er også en måte å gjøre dire maul north ^^ Endret 6. januar 2008 av wizardos Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Du kan sikkert bare slenge opp en ny en med en gang Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Siden denne tråden døde. Noe som er enn skam. Så velger jeg å kjøre på med ett spørsmål. Hvem veet, kanskje vi får liv i saker. I hvilken patch ble pre questet til TK fjernet ? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Herlig at noen prøver å få liv i tråden igjen! Patchen var 2.1.2. Nytt spørsmål: En liten skinningbug ble fikset i denne patchen også, hva var denne bugen? (Skrives det bug eller bugg?) >_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå