Gå til innhold

Warcraft-Quiz! Hva kan du?

Anbefalte innlegg

Hallois forumbrukere!

Jeg har søkt/lett litt rundt her på forumet og har ikke funnet noen World of Warcraft quiz!

Vi er jo utrolig mange her som spiller World of Warcraft, og det hadde jo vært litt gøy å ha en quiz der vi lager spørsmålene selv. Og vi som ikke kan så mye om dette fra før kan kanskje lære litt nytt.

Regler:

- Dere kan spørre om hva som helst så lenge det har noe med WoW (Warcraft) å gjøre, alt fra lore til hvem som er guild master i Nihilum. Bruk fantasien!

- Helst ikke bruk hjelpemiddler som google, wowwiki ++. Det er umulig å sjekke om folk gjør dette, men prøv å ikke. Selvfølgelig lov å sjekke ingame (Se navn, steder m.m.)

- Når man svarer riktig på et spørsmål (og får godkjent fra den som spurte at det var riktig) kan man slenge opp et nytt spørsmål.

- Ikke sleng opp nye spørsmål i hytt og pine, om ikke den som spurte har godkjent svaret/sagt at det var feil innen 12 timer kan en ny slenge opp et spørsmål.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si mer, om noen kommer på noen regler jeg(vi) burde legge til så bare skrik ut ;)

Jeg kan starte å spørre:

Hvem skapte "The Lich King" fra Ner'zhul's sjel?

Håper noen synes dette kan bli morsomt og at det blir bra aktivitet her!

Og selvfølgelig, skulle det finnes noen slik tråd fra før her så si ifra er dere snille.

Game on :)

Endret av Skumtroll
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...