ocr Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja - Helst enkel å synkronisere med både Outlook og iCal -GPRS: Ja -EDGE: Ja -To SIM-kort: VIKTIG! -HURTIG: VIKTIG! (HATER å vente på trege menyer!!) -Email klient: Gjerne! -RSS leser: Gjerne! -Programmerbar: Gjerne! (f.eks. Symbian) Form: Så liten som mulig (smal/passe fint i lommen)! Skjerm: Trenger verken være stor eller touch, men fint om den er touch Pris: Jeg har mellom 1000 og 10000 kroner til rådighet. Abonnementsbinding: nei Diverse: -Nesten utenlukkende for ringing. Sender en sjelden SMS, bruk som vekkerklokke, og muligens som kalender/avtalebok. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 *henge på siden jeg vil følge tråden* :] Lenke til kommentar
ocr Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Finnes det ingen dual sim-telefoner i Norge? Finnes det eventuelt andre løsninger for to aktive abonnementer? På jobb har jeg Telenor, privat har jeg OneCall. Ønsker primært å bruke Telenor, men beholde mitt OneCall nummer for inkommende anrop og meldinger. Går det eventuelt an å gå over til Telenor på OneCall abonnementet, og få et nytt sim-kort med to abonnementer? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Du kan jo prøve en telefon fra utlandet. F.eks har denne siden mange telefoner med dual sim-kort: Ipmart Endret 2. januar 2008 av +Newborn+ Lenke til kommentar
ocr Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Mener jeg så en dings som gjorde at man kunne kombinere to sim-kort til et, men finner ikke den nå. Vet noen hvordan jeg kan finne en sånn? Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Mener jeg så en dings som gjorde at man kunne kombinere to sim-kort til et, men finner ikke den nå. Vet noen hvordan jeg kan finne en sånn? Du kan finne et par på qxl dersom du søker på dual sim under kategorien mobil og tele. (Eller ved å følge linken) http://www.qxl.no/search/search.asp?txtSea...p;ArticleType=0 Ellers finnes det en del nettbutikker som selger slikt. (Men tror det blir dyrere enn å by på auksjon på qxl) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå