Veg_Ard Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hvor er den beste plassen å legge ut en web side ( gratis ) ?? har prøvd på Home men måtte ha sann program for å laste den opp ! Med vennelig hilsen -_Vegard_- ( grønn ) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hva er problemet med 'sånn program'? Last ned ws_ftp eller smart ftp fra download.com, du Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du må ALLTID ha "et sånt program" for å legge ut websider. Noen ganger er slike programmer innebygd i OSet, andre ganger kan du laste de ned fra nettet. Prøv FlashFXP eller WS_FTP. Supre programmer Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du må ALLTID ha "et sånt program" for å legge ut websider. Noen ganger er slike programmer innebygd i OSet, andre ganger kan du laste de ned fra nettet. Prøv FlashFXP eller WS_FTP. Supre programmer <kranglemodus> Dette er ikke sant: - Noen leverandører har egne webgrensesnitt for å lage hjemmesiden. Du må betale for å få bruke FTP. - Hvis webhotellet ditt kjører feks. Samba kan du mappe opp katalogen i Windows. - Hvis du kjører egen webserver trenger du ikke ftp. - Nevn et "vanlig" OS som kommer uten FTP-klient i bundle. </kranglemodus> Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 FTP: www.bftp.com Hjemmesidesteder: www.home.no home.no.net Lenke til kommentar
venuz Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 www.brinkster.com www.geocities.com du kan søke på sol.no e.l. etter "gratis hjemmesideplass" elns. Etterpå kan du gå på www.dot.tk og få eget gratis .tk domene... Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 arg kan du ikke bare søke litt?? det er allt for mange poster om: *web design *logitech z-560 høytalere *hvor kan jeg legge ut hjemmesiden? *kan noen poste avatar for meg? osv... ikke slemt ment da :smile: men poenget er at man blir lei av og svare på samme spørsmål mange ganger... Ha en fin søndagskveld! Lenke til kommentar
zpitx Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Sjekk ut denne linken , her har du i fleng! http://members.tripod.com/~freecentral2/af...terwebspace.htm Lenke til kommentar
umy Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 vel, jeg fikk lyst til å krangle litt jeg og. du trenger ikke "sånn program" skriv følgende i nettleseren din (sansyneligvis internet explorer) ftp://brukernavnetditt:[email protected] hvis du registrerer deg på home.no med brukernavn "ole" og passord "gunda" blir det slik: ftp://ole:[email protected] trykk enter og voila, du har et vanelig windows grensesnitt og å laste opp en hjemmeside, blir som å føre filer over fra en mappe til en annen. synes du det var vanskelig med den adressen, så lagrer du det bare i favoritter. håper dette var nyttig for deg Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 arg kan du ikke bare søke litt?? det er allt for mange poster om: *web design *logitech z-560 høytalere *hvor kan jeg legge ut hjemmesiden? *kan noen poste avatar for meg? osv... ikke slemt ment da :smile: men poenget er at man blir lei av og svare på samme spørsmål mange ganger... Ha en fin søndagskveld! så ikke svar da... bare les videre i neste post. Du ser jo at det er andre her som "gidder" å hjelpe folk som synes de trenger hjelp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå