Snuggis Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Vurderer å selge mine to Gainward Geforce 8800GTS 640MB for å gå til innkjøp av to 8800GT. Dette er mest pga plassen det tar og at GT ville vært mer praktisk for meg. Har da tenkt å legge ut de to GTS korta jeg har til salgs, men vet ikke helt hvor mye jeg kan "forlange"? Kortene er pent brukt. Det ene er kjøpt i februar, det andre er kjøpt i oktober. Ingen stygge merker på dem eller noe sånt. Noen her som har noen gode forslags til hva jeg kan sette som pris? Eventuelt pris for ett kort og pris samlet? Takker for alle svar - Snuggis Endret 1. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
heanriik Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Vurderer å selge mine to Gainward Geforce 8800GTS 640MB for å gå til innkjøp av to 8800GT. Dette er mest pga plassen det tar og at GT ville vært mer praktisk for meg. Har da tenkt å legge ut de to GTS korta jeg har til salgs, men vet ikke helt hvor mye jeg kan "forlange"? Kortene er pent brukt. Det ene er kjøpt i februar, det andre er kjøpt i oktober. Ingen stygge merker på dem eller noe sånt. Noen her som har noen gode forslags til hva jeg kan sette som pris? Eventuelt pris for ett kort og pris samlet? Takker for alle svar - Snuggis 3 k kanskje? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 3 k kanskje? Har fått et bud på 2700kr pluss at kjøper er villig til å betale frakt. Dvs at jeg sitter igjen med 2700kr. Er dette en grei pris? Lenke til kommentar
EagleXXX Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvor er det kortene dine ligger til salgs? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Hvor er det kortene dine ligger til salgs? Bruktmarkedet på hardware.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå