Eirove Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 når jeg plugger inn ting i min nye pc så vil den finne drivere på alt som fungerer på andre vista pcer uten søk, noen som vet hva som gjør dette? Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Den vil nok neppe finne "alt", men heller de mest vanlige tilkoblingsenhetene. Hvis du har lagt inn driveren på maskinen én gang, så skal det skje av seg selv de neste gangene du kobler til enheten. Hva slags enhet er det du har problemer med? Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 installert hk drivern? Lenke til kommentar
Eirove Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Den vil nok neppe finne "alt", men heller de mest vanlige tilkoblingsenhetene. Hvis du har lagt inn driveren på maskinen én gang, så skal det skje av seg selv de neste gangene du kobler til enheten. Hva slags enhet er det du har problemer med? eg har brukt både håndkontroller og minnepinner som fungerer på andre vista pcer uten drivere. har prøvd både å instalert drivere som kom med pcen og lastet ned nye men det fungerer ikke uansett:S det e ganske drit med min måned gamle pc å slite med så enkle ting:S Lenke til kommentar
Eirove Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 viss dere trenger pc spece gi beskjed,finner ikkje drivere for noen ting. får ikke brukt usb ting i heile tatt:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå