Vannfrisk Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg og kjæresten snakker av og til om hva som kan føre til at vi slår opp, så derfor lurer jeg på hva dere mener. Hva mener dere er en god grunn til å slå opp? Evt hvilke grunner dere selv har hatt tidligere. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Noen ganger har man ikke en enkel grunn til hvorfor det ikke funker lengre. Man vet bare at følelsene er ikke helt der de burde være og ting føles feil. Men borsett fra det så har utroskap alltid vært døren for meg. Utroskap er for meg bare totalt mangel på respekt, og jeg nekter å være noe dørmatte. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 En god grunn Må kanskje være at du er lei av og være i et forhold og vil være singel. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Avstand kan jo også være med i mixen. Bor man langt fra hverandre så er det ofte vanskelig å få det til å funke. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 - Utroskap. - Økonomi. - Sjalusi. Hva ellers da? Noen par går vel i oppløsning når de flytter sammen og finner ut hvem de egentlig er. Noen vokser også fra hverandre med årene. Sikkert mer, men dette er iallfall de første årsakene jeg kommer på. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Man går rett og slett lei av hverandre hvis man tærer på hverandres negative sider. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Men borsett fra det så har utroskap alltid vært døren for meg. Utroskap er for meg bare totalt mangel på respekt, og jeg nekter å være noe dørmatte. Du sier veldig mye klokt her inne angående utroskap. Opplevd det selv eller? Utroskap. Sjalusi. Økonomi. Avstand. At dere rett og slett ikke passer. At en av dere prioriterer jobben over forholdet. Osv, er 10 000 grunner til og ende et forhold. Endret 31. desember 2007 av Pasient Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) - Manglende tillitt - Avstand - Ting man har gjort uforvarende, men som likevel ikke kan tilgis edit: Jeg har som regel vært den som har blitt dumpa da Jeg tror jeg har en positiv egenskap som slår negativ ut noen ganger. Jeg nekter nemlig å gi opp om det er den minste sjanse til å redde ting. Tror jeg kunne spart meg selv mye "smerte" hadde det ikke vært for det. Endret 31. desember 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Noen som har konkrete eksempler å komme med? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Selv om ting føles som gull og grønne skoger nå kan situasjonen være helt forandret om noen år. Det er mange faktorer som spiller inn.Man kan feks utvikle seg i forskjelligre retninger. Forskjeller som ikke betydde noe før blir vesentlige og fører til irritasjon. Det kan også være at kjærestefølelsene går over til vennefølelser. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Noen som har konkrete eksempler å komme med? Hvor mye mer konkret vil du ha det enn tidligere svar? - Gutt roter med en annen jente enn han burde. Jente blir sur og de slår opp. - Paret blir aldri enig om hvordan penger skal brukes og hvem som skal betale hva. Uendelig krangling fører til brudd. - Den ene parten greier ikke å takle at den andre har et ganske så åpent forhold til individer av det motsatte kjønn. Mye dårlig stemning og kjipa diskusjoner ødelegger forholdet. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 - Jente roter med en annen jente. Gutt blir sur og de slår opp. Evt. gutt blir tøffel og jente slår opp på grunn av det. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hvis jenta i et forhold hadde klina med en gutt på fest (hun var dritings). Og hun hadde rett etterpå angret som faen, skreket og vært lei seg for at hun tror gutten slår opp. Hva ville dere gjort vis dere hva gutten her? Endret 1. januar 2008 av MK2 Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Slått opp vel... Kjører nulltoleranse Endret 1. januar 2008 av cozmos Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hva ville dere gjort vis dere hva gutten her?Hentet en Uzi. Fra alvor til alvor, dårlig sex er hyppig årsak til brudd har eg lest. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jenter kan overleve et forhold med dårlig sex lengre enn gutter mener jeg å ha lest. Eller var det omvendt Uansett, grunnen til at jeg har slått opp med 3 (!) kjærester er ganske enkelt fordi de manglet respekt for meg og mine følelser. Og utroskap i ett tilfelle. Jeg har faktisk aldri blit dumpa Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Er ganske overrasket over at ingen har nevnt sjalusi. Tipper det er årsaken til mange forholdsbrudd. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Er ganske overrasket over at ingen har nevnt sjalusi. Tipper det er årsaken til mange forholdsbrudd. Jo den står nevnt lengre opp. Men hva mener dere med økonomi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå