Keylar Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hei! Jeg begynte på elektro linjen etter ungdomsskolen, men slet såpass med matematikk(alltid gjort det) at jeg fort skjønte at dette ikke gikk, likevel kom jeg meg igjennom første året med 3'ere i de fleste fag, begynte så på elektronikk vk1(?) men det ble for mye matematikk, jeg ble frustrert over mengden tid jeg trengte å lære meg det de andre kom igjennom på 1-2-3 så jeg bestemte meg for å slutte. Tok 1 år fri for så og starte på Salg og service men sluttet der fort da jeg egentlig også var veldig skolelei (det at jeg har problemer med matematikk er ett gjengående tema). Så da ble det, jeg ble 18 kom meg inn til førstegangs tjenesten og tjenestegjorde i garden i 12 måneder. Nå er det snart 1 år siden jeg dimmet og har bare jobbet på en bensinstasjon frem til nå og har fortsatt egentlig ingen reelle ønsker om å utdanne meg til noe. Politi hørtes litt interessant ut men da må jeg vel igjennom 3 år med allmenn?. Hva er mine sjanser for skolegang som 21 år gammel, syntes det blir litt rart å gå på skole med 15/16 åringer. Er det noen her i lignende situasjoner eller har vært som kan fortelle litt om hva de gjør/har gjort?. Jeg ser ikke mørkt på fremtiden noe spesielt og ligger ikke våken om natten å grubler over hva jeg skal ta meg til men den tid kommer vel, ikke vet jeg om det er at jeg har blitt litt likegyldig eller noe annet, det eneste jeg er litt redd for er å stifte familie å ikke kunne forsørge barn(a) godt nok. edit: var jaggu ikke sikker på hvor dette skulle postes så en moderator får flytte meg hvis det trengs Endret 31. desember 2007 av Keylar Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 http://www.sikkerhetssenteret.com/index.cfm/pageID/1415 Ta noen kurs og kom deg ut på havet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå