twarr Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 hei! Låner en pc av en kamerat til en fest jeg skal ha i morgen. Har koblet til min WD 200gb SATA disk, og jeg finner denne under enhetsbehandling. Problemet er bare at den ikke vises i min datamaskin/explorer, så jeg får ikke hentet ut de filene jeg trenger. Er det noen som vet hva jeg skal gjøre for å fikse dette problemet? Hadde vært fint, da jeg virkelig trenger de filene til festen min.. På forhånd takk! Twarr Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 control panel -> administrative tools->computer management ->Disk Management -> finner du disken der? prøve å høyreklikke den der og se om det er noen muligheter for å enable/aktivere den? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Får opp disken der også, men med et utropstegn.. Når jeg ser på enhetsbehandling, så får jeg den opp som 0 mb.. hvorfor? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvilket OS og servicepack er det på maskinen? Husk at XP uten servicepack kan ha problemer med å håndtere store harddisker. Og hvordan er harddisken koblet til (ekstern/intern)? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Intern sata disk. Maskinen har allerede en 500 gb sata disk, og denne fungerer utmerket. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Du har ikke tilfeldigvis XP Pro, og kompisen din XP Home? XP Pro støtter nemlig dynamisk diskformat, noe home ikke gjør, og mener du da vil få gult varsel ting om du prøver å putte en dynamisk disk på en pc med XP Home.. Bare en tanke.. Edit: blings... Endret 31. desember 2007 av BlackH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå