Howard Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Nye høretelefoner fra Logitech Det sveitsiske selskapet Logitech er her til lands kanskje er mest kjent for sine tastatur- og musprodukter. Nå kommer selskapet med en ny produktserie, og denne gangen er det høretelefoner spesielt rettet mot spillmarkedet det dreier seg om. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Det var tøffe. Gamer.no har også skrevet en liten artikkel om de nye headsettene. Logitech lanserer nye USB-headset Jeg liker Logitech, og disse så riktig tøffe ut.... Jeg ønsker meg! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Altfor tynne for min smak. Headsett skal være stoooore, slik at all annen lyd ikke glipper inn Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Altfor tynne for min smak. Headsett skal være stoooore, slik at all annen lyd ikke glipper inn Er enig i at de det var bilde av i artikkelen så litt "pinglete" ut, men s¨var vel det det billigste settet i serien! Her er toppmodellen. De ser litt mer solid ut! Lenke til kommentar
Tim Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 HVis de gir en fin bass så går jeg for de ass! selv om jeg sitter med Koss UR30 Lenke til kommentar
Schlipperz Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 helt enig i at de ser for små ut. men det har jo ikke noe og si i forhold til lyd kvaliteten. eller om de er gode og ha på seg, (om man kjenner ubehag etter 2-3 timer.) det er jo og det med vor mye lyd den slipper inn. Man tror det ikke før man får es det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå