1915 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 jeg skulle innstalere xp pro. så boota jeg plata så valgte jeg å instalelre xp. den starter å laste inn filer etter formatering. men på ca 40 % og utover til 100 % så må jeg hoppe over masse filer. jeg liker ikke det. hva kan skje i fremtiden med windows siden jeg måtte hoppe over noen filer ? jeg vil ikke ha problemer med dette senere. takker for svar. btw: det er en laptop, hp pavilion dv5000. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Har du mulighet til å skaffe en ny kopi av den CDen? Av egne erfaringer, oppstår problemene du nevner av dårlige/slitte medier (åpenbart), men også av dårlige avlesere. Om det vil gi problemer umiddelbart eller i ettertid er umulig å svare på uten å vite hvilke filer det er. Om du mangler noen billedfiler er det jo ingen krise, men jeg har selv opplevd å mangle grunnleggende funksjoner etter å ha gjort det samme som du nå nevner. Edit - 19:04 - 31.12.07: Om du får tak i en annen XP Pro-CD, helst med samme språk og release, så kan du bare veksle mellom CDene etterhvert som problemene oppstår under installasjonen, det har vært redningen for meg flere ganger. Endret 31. desember 2007 av PTRN Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvis det er en litt sliten original XP-plate har jeg hatt suksess med å kopiere plata og så installere fra kopien. Ikke spør meg hvorfor, men det har fungert. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvis det er en litt sliten original XP-plate har jeg hatt suksess med å kopiere plata og så installere fra kopien. Ikke spør meg hvorfor, men det har fungert. Det kan jeg forøvrig bekrefte. Det virker som om det er mer nøyaktig avlesning/feilretting av dataen på platen når den blir kopiert via et brenneprogram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå